ارائه خدمت به بیش از ۵۰۰ بیمه‌شده تامین‌اجتماعی در درمانگاه بیماری‌های مزمن و سالمندی اردبیل

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در بیمارستان سبلان و پلی کلینیک شهید میرزاحسینی، درمانگاه مجزای بیماری های مزمن برای سالمندان ایجاد شده است که روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از خدمات آن استفاده می کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل، روز سه شنبه ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳، در ادامه گرامیداشت هفته سالمندان، مهدی نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل و هیات همراه با حضور در محل فعالیت کانون بازنشستگان همکار سازمان، با رئیس و اعضای هیات مدیره این کانون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر درمان استان با تبریک و تهنیت هفته سالمندان و قدردانی از تلاش‌های صادقانه اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان همکار که برای همکاران بازنشسته در دو بخش بیمه و درمان استان خدمات ارائه می‌کنند افزود: در طول ۲۸ سال گذشته در استان اردبیل، دو بیمارستان، دو پلی‌کلینیک، سه درمانگاه، معاونت اسناد پزشکی برای درمان غیر مستقیم ایجاد شده است که در حال حاضر هم پروژه‌های درمانی از جمله درمانگاه شماره دو اردبیل، ساختمان جدید درمانگاه شهرستان خلخال، توسعه درمانگاه گرمی و پیگیری احداث درمانگاه بیله سوار را در دستور کار داریم.

وی افزود: در بیمارستان سبلان و پلی کلینیک شهید میرزاحسینی درمانگاه مجزای بیماری های مزمن برای سالمندان ایجاد شده است که روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از خدمات آن استفاده می کنند.

نیک سیرت در این دیدار به درخواست رئیس کانون بازنشستگان همکار مبنی بر مساعدت در استفاده همکاران بازنشسته از خدمات رفاهی از جمله مهمانسراها قول مساعد داد.

اسماعیل یعقوبی جدید، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان همکار در این دیدار با تقدیر از خدمات ارزشمند مدیر درمان استان و کارکنان مدیریت درمان و مراکز درمانی تابعه برای بازنشستگان و سالمندان گفت: حدود ۳۰۰ بازنشسته همکار در دو بخش بیمه و درمان داریم که خدمات رفاهی از جمله ارائه وام‌های بانکی، کمک به روند درمانی، تهیه مراکز اقامتی و مهمانسراها و .... به بازنشستگان ارائه می شود.

وی از ابتکار عمل و خداپسندانه مدیر درمان استان درباره احوالپرسی و دلجوئی از بازنشستگان و سالمندان همکار و سایر با حضور در منزل آنان قدردانی کرد.

در پایان این دیدار مدیر درمان استان با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از زحمات و تلاش‌های ارزشمند کانون بازنشستگان همکار قدردانی بعمل آورد.

کد خبر: 74551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =