پیام تسلیت مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در پی حادثه معدن زغال سنگ طبس

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خراسان جنوبی با صدور پیام تسلیتی جانباختن تعدای از هموطنان و کارگران معدن زغالسنگ طبس را تسلیت گفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی، متن پیام حسین فراتی به شرح ذیل است :

انالله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک، تلخ و تأسف بار معدن زغال سنگ معدنجوی طبس و جانباختن و مصدومیت تعدادی از کارکنان شریف و زحمت کش و عوامل خدمت رسان موجب تأسف و تألم گردید. تلاشگران و مجاهدان پرتلاش، صبور و مظلومی که با همت والا و شبانه روزی خود در سخت ترین شرایط کاری، کسب لقمه حلال و زندگی آبرومند و سربلند را برای خانواده و جامعه به یادگار گذاشته و زمینه توسعه پایدار بخشهای مختلف تولید و صنعت و سایر بخشها را فراهم نموده اند.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی ضمن ادای احترام به مقام والای این مجاهدان خستگی ناپذیر، به خانواده های محترم این عزیزان و ملت شریف ایران و استان خراسان جنوبی بالاخص جامعه کارگری تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال به حق خون شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای جانباختگان رحمت و مغفرت و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و برای بازماندگان، مصدومان حادثه و مجاهدان حوزه معدن و صنعت کشور، صحت و سلامت و طول عمر پرخیر و برکت، مسئلت دارم.

کد خبر: 74372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =