دستور ویژه برای تسریع صدور احکام حادثه‌دیدگان معدن طبس

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی در بازدید از شعبه طبس، بر تسریع صدور احکام حادثه دیدگان معدن  شرکت معدن جو تاکید ویژه کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان جنوبی، در پی انفجار در معدن شرکت معدنجو، یکی از معادن فعال مجتمع معادن زغالسنگ طبس، مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه رؤسای ادارات حراست، روابط عمومی، مستمری‌ها و رئیس شعبه طبس برای بررسی ابعاد حادثه مذکور ضمن حضور در محل حادثه از نزدیک با کارگران و گروه‌های امدادی گفتگو کرد.

در این حادثه که به جانباختن تعداد ۵۰ نفر و مصدوم شدن ۱۷ نفر از کارگران زحمتکش معدن زغالسنگ منجر شد حسین فراتی، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان و آرزوی بهبودی برای مصدومین این حادثه بر رسیدگی سریع و دقیق و همچنین برقراری مستمری برای بازماندگان این حادثه و همچنین تشکیل پرونده برای پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری برای مصدومین حادثه دیده دستور ویژه صادر کرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان خراسان جنوبی در دیدار چهره به چهره با کارکنان شعبه طبس نیز با تأکید بر نقش ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان از آنان خواست تا با دقت و تلاش مضاعف، نسبت به سرعت بخشیدن به امورات ارباب رجوع، موجبات رضایت‌مندی وتکریم آنان را همچون گذشته فراهم آورند.

کد خبر: 74371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =