بازدید مدیرعامل تأمین اجتماعی از مراکز درمانی استان قزوین

«میرهاشم موسوی» مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در جریان شصت‌ویکمین سفر استانی خود با حضور در استان قزوین، صبح روز پنج‌شنبه با حضور در بیمارستان تأمین‌اجتماعی شهرستان تاکستان، ضمن گفت‌وگو با مسئولان و کادر درمان این بیمارستان در جریان وضعیت خدمات‌رسانی و مسائل همکاران این مرکز قرار گرفت و از زحمات کادر درمان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، «بهمن علی‌اکبری» رییس بیمارستان تاکستان در این بازدید با ارائه گزارشی از روند ارائه خدمت در این مرکز درمانی بیان کرد: بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان با ظرفیت ۱۰۴ تخت و ضریب اشغال ۷۸ درصدی در مسیر استان‌های مهم کشور قرار دارد و ضمن خدمت به مردم شهرستان به مصدومان سوانح جاده‌ای نیز خدمات درمانی ارائه می‌کند.

علی‌اکبری افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال، نوزادان، آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو و سه اتاق عمل فعال است که ماهانه پذیرای ۱۵ هزار بیمار اورژانسی و ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ بیمار بستری است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال افزایش ظرفیت این بیمارستان تا ۱۲۰ تخت هستیم، گفت: یک دستگاه سی‌تی‌اسکن خریداری شده با ظرفیت ۳۲ اسلایس نیاز اساسی بیمارستان است، که پیگیر تسریع در فرایند ترخیص آن در گمرک هستیم.

علی‌اکبری ادامه داد: در این بیمارستان ۱۹۶ گروه پرستاری و ۵۲ پزشک داریم که ۱۸ پزشک عمومی و مابقی متخصص هستند و از لحاظ تخصصی باید تجهیزات رادیولوژی، گوش و حلق و بینی و آزمایشگاه نیز به این بیمارستان اضافه شود.

رئیس بیمارستان تاکستان با اشاره به اینکه بخش هتلینگ بیمارستان با حدود ۷۰ میلیارد تومان اجرایی شده است گفت: بیش از ۱۶.۵ میلیارد تومان برای نوسازی در این بیمارستان هزینه شده و برای اجرای طرح چهارگانه مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان برای اورژانس، انبار دارویی، بخش دیالیز و رختشویخانه مصوبه گرفته شده که پس از ابلاغ، اجرایی خواهد شد.

میانگین بستری ماهانه ۱۸۰۰ بیمار در بیمارستان رازی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه این سفر، ظهر روز پنج‌شنبه با حضور در بیمارستان ۲۵۶ تخت‌خوابی رازی، ضمن گفت‌وگو با مسئولان و کادر درمان این بیمارستان در جریان وضعیت خدمات‌رسانی و مسائل همکاران این مرکز درمانی قرار گرفت و از زحمات کادر درمان بیمارستان رازی تقدیر کرد.

«روح الله برجی» رئیس بیمارستان رازی در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در این بیمارستان گفت: در بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی رازی ماهانه بطور متوسط ۱۸۰۰ بیمار بستری شده و حدود ۳۰ هزار نفر به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

وی افزود: این بیمارستان دارای ۶۸ پزشک متخصص و ۱۸ پزشک عمومی و تعداد ۵ بخش هتلینگ شده شامل جراحی یک، اطفال، اورژانس، سرپایی و CCU قلب است و در سال جاری ۱۳ میلیارد تومان برای تجهیز بخش قلب و CCU هزینه شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: این بیمارستان همچنین با داشتن بخش‌های جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، شش اتاق عمل، اورژانس، رادیولوژی، MRI، سونوگرافی و ماموگرافی به بیماران تحت پوشش، خدمات درمانی ارائه می‌کند. بیمارستان رازی با شاخص‌های خوب درمانی توانسته رتبه یک اعتباربخشی را دریافت کند و همواره پایلوت اجرای طرح‌های درمانی بوده است.

کد خبر: 74357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =