به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان، مجید اسکندری، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان ضمن اشاره به وظایف سازمان تأمین اجتماعی در جهت حمایت و صیانت از نیروی کار گفت: فلسفه وجودی و راهبرد کلان سازمان تأمین اجتماعی ارائه بهینه خدمات بیمهای و درمانی به اقشار گوناگون جامعه و بخصوص قشر کارگر در جهت عدالت و امنیت اجتماعی است.
وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تأمین اجتماعی تعامل سازنده با تشکلهای اجتماعی و قرار گرفتن در کنار بیمهشدگان است، اظهار امیدواری کرد با افزایش تعامل متقابل در این راستا گامهای مثبت و مطلوبی برداشته شود و با نقشآفرینی شرکای اجتماعی سازمان در عرصه قانونگذاری، تصمیمگیری و سیاست گذاریها، مشکلات بهینهتر شناخته و رفع شوند و نتیجه این ارتباطات افزایش ضریب پشتیبانی و تقویت این صندوق به عنوان سرمایه بینالنسلی باشد.
در ادامه هدایت اله عبدیزاده، مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان به توسعه ارائه خدمات غیرحضوری به منظور تکریم مجموعه تحت پوشش در سازمان تأمین اجتماعی اشاره و بیان کرد: اطلاعرسانی مستمر و جامع، به منظور شناساندن طرح و ترغیب بیمهشدگان به استفاده از سامانه خدمات غیرحضوری سازمان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود و با استفاده از این شرایط فراهم شده، کارفرمایان، بیمهشدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی میتوانند بدون خروج از منزل و محل کار، هم از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و هم از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰ تمام درخواستهای خود را از تأمین اجتماعی به ثبت برسانند و پیگیری کنند.
هوشنگ درویشی، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار خوزستان با تأکید بر افزایش همکاریهای متقابل، عملکرد تأمین اجتماعی استان درباره برقراری جلسات تعاملی را قابل تحسین ذکر کرد و افزود: تأمین منابع برای انجام تعهدات سازمان به جامعه هدف با مشارکت دولت،کارفرمایان و کارگران انجام میشود و یقیناً تسهیل در امورات ذینفعان باعث افزایش منابع سازمان شده و در تحقق اهداف و برنامههای سازمان تأمین اجتماعی موثر است.
نظر شما