بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان از روند پیشرفت احداث مرکز درمانی شهدای الشتر

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان از پروژه عمرانی ساخت درمانگاه شهدای الشتر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت و چگونگی احداث این پروژه قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان لرستان، رامین منظمی مطلق در این بازدید با بیان اینکه برای احداث و تجهیز این مرکز درمانی اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است افزود: این پروژه برای افزایش ظرفیت درمان شهرستان الشتر و تسهیل امور درمانی بیمه شدگان عزیز بویژه کارگران و بازنشستگان نقش بسزایی خواهد داشت.

وی در ادامه بازدید بر تسریع در انجام امر ساخت و ساز با لزوم بر رعایت ملاحظات امنیتی و استانداردهای فنی پروژه به پیمانکار تاکید کرد.

این پروژه ساختمانی، در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۳۲۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان همچنین در این روز با حضور در درمانگاه استیجاری این شهرستان ضمن سرکشی از واحدهای مختلف درمانگاه و قدردانی از زحمات همکاران این مجموعه، در نشستی صمیمی با مسئولین این مرکز مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی، همچنین کارشناس خبره (فنی و مهندسی) ستاد مدیریت درمان استان لرستان، دکتر منظمی مطلق را همراهی کردند.

کد خبر: 73639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =