بهره‌برداری از طرح ارتقای هتلینگ بخش جراحی مردان بیمارستان تاکستان

در مراسمی همزمان با هفته دولت و با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، فرماندار تاکستان و جمعی از مسئولان این شهرستان، پروژه ارتقای هتلینگ و استانداردسازی بخش جراحی مردان بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی طرح ارتقای هتلینگ و استانداردسازی بخش جراحی مردان بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان، از مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و با اجرای آن، ضمن استانداردسازی فضای فیزیکی و تجهیزات این بخش، تعداد تخت‌های این بخش نیز از ۲۴ تخت به ۲۶ تخت افزایش یافته که شامل ۶ اتاق چهار تخته، یک تخت ایزوله و یک تخت وی‌آی‌پی است.

به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان قزوین، دکتر علی اکبری رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این طرح توسعه‌ای خاطرنشان کرد هزینه اجرای این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است و بخش جراحی مردان این بیمارستان، با اجرای طرح استاندارسازی، داری اتاق‌های استاندارد با تجهیزات کامل و اتاق استراحت مخصوص کارکنان است.

سازمان تأمین‌اجتماعی در استان قزوین برای ارائه خدمات بستری به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این استان، دو بیمارستان در شهرهای قزوین و تاکستان و ۸ درمانگاه ملکی دارد. تعداد افراد تحت پوشش خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی در این استان بالغ بر ۹۱۰ هزار نفر است. در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان در سال گذشته، ضمن ارائه بالغ بر بر ۳ میلیون و ۶۶۴ هزار خدمت درمانی سرپایی، ۳۰ هزار و ۸۶۴ بیمار بستری شدند و نزدیک به ۲۰ هزار عمل جراحی بر روی این بیماران انجام شد.

کد خبر: 73597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =