حضور مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی خوزستان در موکب درمانی شهدای شلمچه

مدیران درمان و بیمه تامین اجتماعی خوزستان و هیأت همراه از موکب درمانی شهدای شلمچه بازدید کردند و ضمن دیدار و گفتگو با کادر پزشکی مستقر در این موکب از نزدیک در جریان خدمات ارائه شده به زائرین اربعین حسینی قرار گرفتند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، در این مراسم هدایت اله عبدی زاده، مدیر درمان استان با تسلیت اربعین حسینی گفت: اربعین حسینی نقطه‌ عطفِ فرهنگ بی‌بدیل عاشورایی است، آنجایی که همبستگی و همدلی مسلمانان را در لبیک گفتن به رسالت بزرگ عاشورا می‌توان در راهپیمایی بزرگ هرساله‌ ایام اربعین نظاره‌گر بود.

وی افزود: جای تقدیر و تشکر دارد از حضور همکاران مدیریت درمان اصفهان و دیگر تیم های استان‌های معین که با حضورشان در این شرایط بد آب و هوایی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات درمانی ارائه کردند و شک نکنید خدمت به زائر امام حسین (ع) کمتر از زیارت قبر مطهرشان نیست .

عبدی زاده گفت: قبل از این از تیم‌های اعزامی از استان‌های فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد نیز طی مراسم‌های جداگانه تقدیر شده بود و تیم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری هم اکنون وارد استان شده و طی دو شبانه‌روز در خدمت زائرین خواهند بود.

سپس عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان با تقدیر از همه کسانی که در برپایی این موکب درمانی تلاش کردند گفت: از حضور شما کادر پزشکی که از استان‌های معین تقبل زحمت کردید و در این شرایط آب و هوایی کمک حال کادر درمان استان خوزستان در جهت خدمت به زائرین اربعین حسینی بودید و به عشق آقا امام حسین (ع) از خانواده‌ها و شهر خود دور شدید تقدیر و تشکر می شود .

وی در ادامه از عبدی زاده و مجموعه مدیریت درمان استان بخاطر برپایی مواکب در دو مرز شلمچه و چذابه تقدیر و تشکر کرد .

سپس طی مراسمی با اهدای لوح و هدایایی از تیم پزشکی مدیریت درمان استان اصفهان مستقر در موکب شهدای شلمچه تقدیر و تشکر شد.

کد خبر: 73424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =