مددجوی پشت نوبتی برای دریافت مستمری نداریم

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر هیچ فردی جهت دریافت مستمری پشت نوبت در این استان وجود ندارد از رشد ۳۰ درصدی  خدمت رسانی به مددجویان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خلیج فارس، حیدر عزیزنژاد بیان کرد: نرخ معلولیت استان بوشهر به تناسب کل کشور ۱.۴ دهم درصد است که این امر ضرورت حضور موثرتر دستگاه‌های متولی در عرصه مقدمات پیشگیری کمک رسان و یاری گر بهزیستی را دوچندان می‌کند.

وی افزود: هم اینک اشتغال و مسکن مهمترین مشکلات مددجویان بهزیستی استان بوشهر به شمار می‌رود که رفع آن نیازمند عزم جدی و مشارکت بین بخشی است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: پارسال یک میلیارد ریال کمک بلاعوض ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی این استان پرداخت شد که در مقایسه با نیاز امروز رقم پایینی است.

عزیز نژاد یادآور شد: در دولت سیزدهم ۶۲۳ مورد تسهیلات اشتغال به مددجویان استان بوشهر پرداخت شد که بخش اعظمی از این آمار منجر به تبدیل شغل پایدار شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: برای تحویل وسایل کمک توانبخشی و مستمری به افراد خاص دارای شرایط هیچ مشکل و کمبود اعتباری وجود ندارد.

عزیزنژاد با بیان اینکه پارسال ۸۰ میلیارد ریال از پارس جنوبی برای تهیه جهیزیه و لوازم ضروری منزل دریافت و به مددجویان اهدا شد افزود: با تمهیدات پیش بینی شده پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان در اختیار روسای شهرستان‌ها قرار گرفت تا با مشکلات کمتری به مددجویان پرداخت شود.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر هیچ فردی جهت دریافت مستمری پشت نوبت در این استان وجود ندارد و خدمت رسانی به مددجویان ۳۰ درصد رشد داشته است.

کد خبر: 73088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =