ساخت ۱۱۰ هزار خودروی «ری‌را» در سال

وزیر صمت با بیان اینکه سالی ۱۱۰ هزار دستگاه "ری‌را " ساخته می شود، گفت: قیمت این خودرو زیر یک میلیارد تومان خواهد بود و شهریورماه عرضه می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت گفت: واردات خودروی برقی و هیبریدی مطلقا محدودیت ندارد.

وی با بیان اینکه در تدارک توسعه زیرساخت های خودروهای برقی هستیم، گفت: امیدواریم در همه شهرها خودروهای برقی به کار گرفته شوند.

وزیر صنعت با بیان اینکه چند سالی بود که واردات خودرو انجام نشده است، گفت: جامعه یک مقدار التهاب دارد و به نظر من به زودی این التهاب گرفته خواهد شد. به شرایط گذشته می‌رسیم که هر ایرانی یا خارجی می‌خواست بیاید یک خودرو می‌آورد.

علی آبادی با تاکید بر اینکه همه کمک کنیم که جامعه آرام شود، خبر از شتاب در واردات خودرو در ماه‌های آینده داد. او در ادامه گفت: خودرو ری‌را تقریبا بیشتر آپشن‌ها برای رقابت با خودروهای خوب دنیا و استانداردهای دنیا را دارد. مهندسی و طراحی این خودرو داخلی است و با برند ایران عرضه می‌شود.

وزیر صمت با بیان اینکه سالی ۱۱۰ هزار دستگاه از این خودرو ساخته می شود، گفت: قیمت این خودرو زیر یک میلیارد تومان خواهد بود.

در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، از ۱۰ خودروی «ری‌را» محصول شرکت خودروسازی ایران خودرو، رونمایی شد.

کد خبر: 72603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =