طراحی و اجرای ۴۰ پروژه درمانی تامین اجتماعی در استان اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در استان هم اکنون حدود ۴۰ پروژه در حال اجرا و طراحی است که ۱۰ پروژه آن با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و بودجه در دست اجرا است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خیر مقدم به مدیرکل هماهنگی استان‌ها و حاضرین از طریق ویدئوکنفرانس گفت: سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان در دولت سیزدهم یکی از موفق‌ترین خدمات خویش را ارائه کرده است و نشانی و مستند این کار، توسعه فیزیکی و کیفی است که در استان‌های مختلف شاهد آن هستیم.

وی ادامه داد: به طور میانگین توسعه‌هایی که در این دولت در ۳ سال اخیر رخ داد با ۱۰ سال پیش قابل مقایسه نیست. در استان اصفهان هم اکنون حدود ۴۰ پروژه در حال اجرا و طراحی است که ۱۰ پروژه آن با حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و بودجه در دست اجرا است همچنین مجوز ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی شهرک کشوری با پیش‌بینی بودجه حدود ۹ هزار میلیارد تومان در دست طراحی و مناقصه است و حدود ۵ پروژه در دست شناسایی و تهیه زمین است که با توجه به مصوبه هیات مدیره ان شاالله پس از تهیه زمین این پروژه ها آغاز و اجرا خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: حجم پروژه‌ها در استان اصفهان فقط در ۳ سال اخیر بسیار زیاد هست؛ اولین پروژه آزمایشگاه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) نجف آباد با متراژ ۵۴۰ متر که در طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با اعتبار مبلغ ۱۳ میلیارد تومان ساخته شده است. پروژه بعدی پروژه ای سی یو بیمارستان حضرت فاطمه زهرا با متراژ ۳۲۴ متر در سال ۱۴۰۰اغاز شد و در پایان سال ۱۴۰۲ با مبلغ حدود ۱۰ میلیارد تومان به اتمام رسید و پروژه سوم؛ هتلینگ بخش بستری داخلی بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان با متراژ ۶۹۰ متر که از فروردین ماه ۱۴۰۲ اغاز شد به مبلغ حدود ۱۱ میلیارد و در خردادماه ۱۴۰۳ پایان یافت.

وی ادامه داد: در مجموع حجم پروژه‌ها در این ۲ سال اخیر یعنی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ چه آنهایی که در حال اجراست و چه آنهایی که در مناقصه است حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان است که نشان دهنده توسعه بسیار زیادی است که در بحث درمان مستقیم در استان اصفهان اتفاق افتاده و مدرکی است که نشان می‌دهد نگاه مدیرعامل و دولت سیزدهم در توسعه خدمت‌رسانی به مردم بوده و باید خدمات عملیاتی شده و اجرا شود.

در پایان دکتر رجالی اظهار امیدواری کرد و گفت: ان شاالله بیشتر پروژه هایی که در دست اجرا است تا نیمه اول ۱۴۰۴ به بهره برداری می رسد.

مدیرکل هماهنگی استان‌ها نیز گفت: استان اصفهان با ۳ بیمارستان، ۲۸ مرکز درمانی، ۴۴ شعبه و ۱۵ کارگزاری حدود ۷۲ درصد بیمه‌شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی را به خود اختصاص داده است یعنی از مجموع ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در این استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

اکبر پور بیان کرد: مناطق بیمه‌ای را باید به صورت کارشناسی بررسی کنیم این انتظار می‌رود از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیمه شده اصلی در این استان وجود دارد و باید خدمات بیمه‌ای بیشتری برای افرادی که از تامین اجتماعی خدمات می گیرند انجام شود تا جذب بیمه شده بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین افزود: فرصت‌های خوبی در اصفهان برای کار و تلاش وجود دارد. اصفهان جزو استان‌های برتر در بسیاری از حوزه‌ها است. ضریب پشتیبانی پشتوانه استان ۴/۳ است یعنی از ۲/۴ میانگین کشوری کمتر است بنابراین باید با تقویت ضریب پشتیبانی به سمت توسعه خدمت برویم.

کد خبر: 72445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =