دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان با  مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، در ۲۰ تیرماه سال جاری مصادف با هفته تأمین اجتماعی ، محمد خیاطی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه رئیس شعبه چابهار و رئیس اداره بازرسی دفاتر قانونی اداره کل استان با حمیرا ریگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار خیاطی با بیان اینکه حضور زنان توانمند بلوچ در عرصه‌های کلان مدیریتی نشان از توانمندی زنان دارد و مایه مباهات است گفت: بی تردید منطقه آزاد چابهار به عنوان یکی از نهادهای اقتصادی و فعال جنوب استان در عمل به مسئولیت اقتصادی خود همواره مسئولیت‌های اجتماعی را نیز مورد توجه قرار داده است. از آن جمله همکاری‌های متقابل میان تامین اجتماعی استان و منطقه آزاد چابهار در توسعه ی زیرساخت‌های سلامت آینده ، برای ساخت بیمارستان در جنوب استان است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان خواهان تسهیل شرایط برای بازرسی کارگاه‌ها شد و گفت: بیمه شدن کارگران منطقه آزاد چابهار، به‌نوعی علاوه بر استفاده از خدمات اجتماعی، امنیت شغلی آنها را فراهم می‌آورد .

وی ضمن تشکر از عملکرد اخیر منطقه آزاد درباره معرفی قراردادهای ماده ۳۸ بیان کرد: هماهنگی منطقه آزاد در مورد بازرسی از دفاتر قانونی شرکت‌ها (ماده ۴۷ قانون تامین اجتماعی)، تمدید کارت بازرگانی و معرفی پروانه‌های ساختمانی باعث رفع موانع موجود در تامین اجتماعی منطقه، جهت تسهیل و خدمات دهی بهتر به بیمه شدگان منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار گفت: با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای چابهار در حوزه‌های مختلف صنعتی، خدماتی و تولیدی شایسته است درجه خدمات تامین اجتماعی چابهار ارتقاء یابد.

حمیرا ریگی افزود: سازمان تامین اجتماعی و سازمان منطقه آزاد چابهار با ایجاد شرایطی که مانع سرمایه گذاری نشود، شرایط خدمات تامین اجتماعی در این منطقه را می توانند تقویت کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، اشراف کامل بر حوزه فعالیت بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را برای بهره‌برداری افراد بیمه شده مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: ارائه خدمات مناسب بیمه موجب دلگرمی کارگران برای ماندگاری در چابهار و ارائه خدمات بهتر در بخش‌های مختلف می شود.

کد خبر: 72312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =