به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، صبح روز چهارشنبه محمد امین بابایی در قرارگاه سامد استان حاضر و به تماسهای مردمی به صورت برخط پاسخ داد.
وی در حاشیه این تماسها گفت: سامانه سامد، سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان است که از طریق این سامانه، مردم میتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری پاسخگوی سوالات، مشکلات و خواستههای خود از مسئولین باشند.
در این برنامه مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، با دریافت تماسهای مردمی در حوزه کاری این اداره کل از جمله روابط کار، سخت و زیان آور، اشتغال، تعاون،یارانه ها و ... و ارائه مشاورههای لازم، دستورات مقتضی را برای رسیدگی به آنها صادر کرد.
سامانه ارتباطات مردمی استان خراسان رضوی با شماره تماس ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات و شکایات مردمی در رابطه با دستگاههای اجرایی در هر کجای کشور است و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف اصلی دنبال کرده و مدیران دستگاههای اجرایی به صورت دوره ای با حضور در این مرکز به صورت تلفنی درخواستهای مردمی را پاسخ میدهند.
نظر شما