برگزاری میزهای خدمت سازمان تأمین اجتماعی در محل کارگاه‌ها

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران گفت: میزهای خدمت سازمان تأمین اجتماعی در محل کار و کارگاه‌های تحت پوشش در قالب طرح‌های صیانت از حقوق شهروندی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش «آتیه آنلاین»،بختیار ملکی در مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ، گفت:بنده به نمایندگی از اداره کل شرق تهران، از حضور همکاران محترم و خانواده‌هایشان تقدیر و تشکر می‌کنم. متأسفانه در این ایام یکی از همکاران ما، خانم خداکرم‌زاده، به دیار باقی شتافتند. به افتخار ایشان و یادشان، مراسمی به پاس خدمات و زحماتشان برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی و به یاری خداوند متعال و همراهی دولت محترم، در سنوات اخیر، سازمان تأمین اجتماعی به نهادی ضروری در ساختار جامعه کشور ما تبدیل شده، نهادی که فقدان آن، خلأ جبران‌ناپذیری در کارکردهای اقتصادی و اجتماعی جامعه ایجاد خواهد کرد. تحقق عدالت اجتماعی و بهره‌مندی جامعه از مظاهر این عدالت بدون کارکرد سازمان تأمین اجتماعی، اگر نه غیرممکن، بلکه بسیار دشوار خواهد بود.

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران اضافه کرد:در این میان، نکته اصلی این است که وجود صاحب‌نظرانی همچون بازنشستگان است که در طول سال‌های گذشته و تا امروز، با دیدگاه کارشناسانه و مبتنی بر دانش محوری، همواره یاری‌رسان این سازمان جهت ایفای تعهدات خود در مقابل جامعه هدف بوده‌اند.

ملکی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات تأثیرگذار و مهم که در طول سال ۱۴۰۲ در اداره کل تأمین اجتماعی شرق تهران انجام شده، گفت: در قالب طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بیش از ۷۷ هزار نفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌اند بر همین اساس، یکی از وظایف ما حفظ ضریب پشتیبانی است تا همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، با اطمینان خاطر بتوانند حقوقشان را با آرامش دریافت کنند.

وی اضاقه کرد: برگزاری میزهای خدمت در محل کار در قالب طرح‌های صیانت از حقوق شهروندی، از دیگر کارهای انجام شده است. این اقدام به این منظور انجام می‌شود، به جای اینکه مردم به سمت ما بیایند، ما به سراغ آن‌ها برویم و از نزدیک حرفشان را بشنویم.

مدیرکل تأمین اجتماعی شرق تهران توضیح داد:نکته قابل توجه دیگر، صرفه‌جویی ۸۷۵ میلیارد تومانی توسط حوزه تعهدات سازمان است. وقتی که این حوزه فعالیت بیشتری انجام دهد، قطعاً فشار کمتری به حوزه پشتیبانی و تعهدات وارد خواهد شد.

در این مراسم از ۶۰ نفر از بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 72041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =