عدم استقراض از بانک‌ها برای پرداخت تعهدات

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون یک ریال از شبکه بانکی استقراض نکردیم و این افتخار بزرگی است که با تلاش همکاران عزیز رقم خورد.

به گزارش «آتیه آنلاین»، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ گفت: عزیزانی که امروز مراسم گرامیداشت آن‌ها برگزار شد، شایسته تقدیر و تکریم هستند افرادی که دورانی بسیار با ارزش به نام دوران خدمت در سازمانی که خدمت محور است را پشت سر گذاشته‌اند. انصافاً باید بگویم که این مراسم‌ها تنها بخشی از تقدیر و تکریم همکاران بازنشسته است و بزرگترین و بالاترین تقدیر را در مقام عمل، خود مردم از این خدمات دارند.

وی افزود:اگر امروزه در شرایط مختلف، صحنه‌های متعددی از تقدیر مردم را می‌بینیم، به دلیل خالصانه و صادقانه بودن خدماتی است که در طول دوران خدمت ارائه شده است. مردمی که این خدمات را دریافت کرده‌اند، به ویژه در خیابان‌ها، کوچه‌ها و مجالس مختلف، همواره از این خدمات قدردانی و تشکر می‌کنند.

موسوی ادامه داد: این اتفاقات دقیقاً همان چیزی است که در دولت نیز مشاهده کردیم. مردم دو بار با شهید جمهور همدلی کردند؛ یک بار با رأی دادن و فراهم کردن فرصت خدمت برای ایشان و دولت سیزدهم و بار دوم در بدرقه تشییع میلیونی شهید بزرگوار، این دو همدلی بزرگ نشان از قدرشناسی مردم دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی در این سازمان انجام انجام شد. از جمله، توانستیم بدهی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی را تسویه کنیم، که این کار بسیار بزرگی بود، که انجام شد. همچنین هر ماه برای عمل به تعهدات، در گذشته حدود ۴، ۵ هزار میلیارد تومان از بانک رفاه برداشت می‌شد، اما امروز که ما ماهانه بالغ بر ۶۵ هزار میلیارد تومان، تعهد داریم، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون یک ریال از شبکه بانکی استقراض نکردیم و این افتخار بزرگی است که با تلاش همکاران عزیز رقم خورد.

موسوی اضافه کرد: این خدمات و تلاش‌ها در تاریخ سازمان ثبت شده و مردم همواره از تک تک شما قدردانی خواهند کرد. امیدواریم این مسیر خدمت ادامه یابد و بازنشستگان عزیز نیز در این دوران جدید، لحظات شیرینی را تجربه خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: باید یادآور شوم که شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی همواره دغدغه معیشت و زندگی بازنشستگان را داشتند و همواره ما را تشویق به خدمت بیشتر به این عزیزان می‌کردند. در این رابطه خوشبختانه، در این هفته نیز بحث متناسب‌سازی و کمک‌ معیشت بازنشستگان، به صورت علل الحساب برای ماه‌های فروردین تا خرداد تحقق یافت و امیدواریم این مسیر در آینده نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه همکاران عزیز، ممکن است سوالاتی در رابطه با پاداش پایان خدمت داشته باشند، توضیح داد: پرداخت پاداش‌های پایان خدمات از روز چهارشنبه آغاز شده و به مرور طی چند روز آتی بر اساس اولویت حروف الفبا به شما پرداخت خواهد شد. امیدواریم شرمنده شما عزیزان نشویم و شما نیز با افتخار سازمان را ترک کنید. بنده شهادت می‌دهم که شما با تمام توان و تلاش خود در این دوره حماسه آفریدید.

گفتنی است، در این مراسم از ۶۰ نفر از بازنشستگان اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 72039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =