ارائه خدمات ارتباط با مشتری از طریق هوش مصنوعی 

"محمدحسین کی‌نیا" مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت ایرانسل، امروز در جریان برگزاری نشست و پنل تخصصی راهبرد هوش مصنوعی در ارتباط با مشتریان با موضوع "تامین اجتماعی در ارتباط با مشتریان" گفت: هوش مصنوعی با استفاده از تکنولوژی هوشمند خدمات لازم را به مشتریان ارائه می‌کند. این روند ارتباط سازمان با مشتریان را کاهش می‌دهد.

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت ایرانسل امروز، سه‌شنبه در این نشست تخصصی در غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ بیان کرد: کاهش ۵۰ درصدی نیروی انسانی موردنیاز سازمان با استفاده از هوش‌ امکانپذیر است.
وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از هوش مصنوعی، پاسخگویی به مخاطبان در شرایط تسهیل شده‌ای محقق می‌شود.
کی‌نیا تاکید کرد: ما در شرکت ایرانسل با اجرای سیستم هوش‌مصنوعی کنترل کیفیت تماس‌ها را در حوزه ارتباط با مشتریان را اجرایی کرده‌ایم و از این طریق کاهش مدت زمان حل مشکل محقق می‌شود. این سیستم درواقع به‌طور خودکار پاسخگوی مخاطبان و ذینفعان سازمان ها خواهد بود.
این فعال حوزه هوش مصنوعی گفت: در حوزه ارتباط با مشتریان سازمان تأمین اجتماعی، سرویس شخصی‌سازی باید در دستور کار باشد.
ما در ایرانسل با ۳۰ هزار تماس و ۵۰ هزار چت، با استفاده از هوش مصنوعی کارهای کمتری برعهده کارمندان گذاشته می‌شود.
اوهمچنین توضیح داد: در این شرایط آنالیز مشتریان و موضوع تماس‌ها بهتر صورت می‌گیرد و به این واسطه اتفاقات جدید و شناسایی نشده به سرعت انجام می‌شود.
مدیرکل ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت: سازمان‌ها با آنالیز داده‌های ناشی از فعالیت هوش مصنوعی امکان تحلیل و بررسی داده و ارائه خدمات بهتر را خواهند داشت.
در حال حاضر ۸۵ درصد تماس‌های ورودی ایرانسل به صورت هوشمند و ۱۵ درصد به وسیله مرکز تماس انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در زمان گفت‌وگوی آنلاین و چت مشترکان ایرانسل با مرکز تماس، اطلاعات اولیه موردنیاز براساس تماس‌های ورودی و موضوعات مطرح شده در اختیار آنان قرار می‌گیرد. همچنینی در شرکت ایرانسل با اجرای سیستم اتوپایلوت ابتدا و انتهای مکالمه کارمندان با مشترکان را عملیاتی کرده‌ایم.
امکان بررسی هوشمند اطلاعات حساب مشتریان نیز از دیگر اقدامات ایرانسل در حوزه هوش مصنوعی است.
کی‌نیا بیان کرد: حضور گروه‌ها و افراد تخصصی در سازمان‌ها، امکان مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی را فراهم می‌کند.

کد خبر: 71979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =