به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت ایرانسل امروز، سهشنبه در این نشست تخصصی در غرفه سازمان تأمیناجتماعی در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ بیان کرد: کاهش ۵۰ درصدی نیروی انسانی موردنیاز سازمان با استفاده از هوش امکانپذیر است.
وی اضافه کرد: همچنین با استفاده از هوش مصنوعی، پاسخگویی به مخاطبان در شرایط تسهیل شدهای محقق میشود.
کینیا تاکید کرد: ما در شرکت ایرانسل با اجرای سیستم هوشمصنوعی کنترل کیفیت تماسها را در حوزه ارتباط با مشتریان را اجرایی کردهایم و از این طریق کاهش مدت زمان حل مشکل محقق میشود. این سیستم درواقع بهطور خودکار پاسخگوی مخاطبان و ذینفعان سازمان ها خواهد بود.
این فعال حوزه هوش مصنوعی گفت: در حوزه ارتباط با مشتریان سازمان تأمین اجتماعی، سرویس شخصیسازی باید در دستور کار باشد.
ما در ایرانسل با ۳۰ هزار تماس و ۵۰ هزار چت، با استفاده از هوش مصنوعی کارهای کمتری برعهده کارمندان گذاشته میشود.
اوهمچنین توضیح داد: در این شرایط آنالیز مشتریان و موضوع تماسها بهتر صورت میگیرد و به این واسطه اتفاقات جدید و شناسایی نشده به سرعت انجام میشود.
مدیرکل ارتباط با مشتریان ایرانسل گفت: سازمانها با آنالیز دادههای ناشی از فعالیت هوش مصنوعی امکان تحلیل و بررسی داده و ارائه خدمات بهتر را خواهند داشت.
در حال حاضر ۸۵ درصد تماسهای ورودی ایرانسل به صورت هوشمند و ۱۵ درصد به وسیله مرکز تماس انجام میشود.
وی ادامه داد: در زمان گفتوگوی آنلاین و چت مشترکان ایرانسل با مرکز تماس، اطلاعات اولیه موردنیاز براساس تماسهای ورودی و موضوعات مطرح شده در اختیار آنان قرار میگیرد. همچنینی در شرکت ایرانسل با اجرای سیستم اتوپایلوت ابتدا و انتهای مکالمه کارمندان با مشترکان را عملیاتی کردهایم.
امکان بررسی هوشمند اطلاعات حساب مشتریان نیز از دیگر اقدامات ایرانسل در حوزه هوش مصنوعی است.
کینیا بیان کرد: حضور گروهها و افراد تخصصی در سازمانها، امکان مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی را فراهم میکند.
"محمدحسین کینیا" مدیرکل ارتباط با مشتریان شرکت ایرانسل، امروز در جریان برگزاری نشست و پنل تخصصی راهبرد هوش مصنوعی در ارتباط با مشتریان با موضوع "تامین اجتماعی در ارتباط با مشتریان" گفت: هوش مصنوعی با استفاده از تکنولوژی هوشمند خدمات لازم را به مشتریان ارائه میکند. این روند ارتباط سازمان با مشتریان را کاهش میدهد.
کد خبر: 71979
نظر شما