نشست تعاملی سازمان تأمین‌اجتماعی با دانشگاه شهید بهشتی 

امروز ۱۲ تیر در جریان چهارمین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ، نشست تعاملی سازمان تأمین‌اجتماعی با دانشگاه‌ها شهید بهشتی با حضور ریس گروه حاکمیت فاوا(مرکز فناوری، اطلاعات، آمار و محاسبات) سازمان تأمین‌اجتماعی، معاون پژوهشی دانشکده مهندسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی ، معاون اجرایی این دانشکده و مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین، "محمد رنجبران" رئیس گروه حاکمیت فاوا(مرکز فناوری، اطلاعات، آمار و محاسبات) سازمان تأمین‌اجتماعی در نشست تخصصی و تعاملی امروز گفت: در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ، نشست‌های بسیار مثبتی و مهمی با مسئولان دانشگاه‌ها برگزار شده است.
وی افزود: مسیر تعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و دانشگاه‌ها توسط مسئولان این سازمان بیمه‌‏ای برقرار و مهیا است و در این ارتباط از همکاری سازنده با دانشگاه‌ها استقبال می‌کنیم.
رنجبران اضافه کرد: سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی در حوزه نیروی انسانی دانشگاه‌ها در بلندمدت انتفاع این سازمان را به دنبال خواهد داشت.
رئیس گروه حاکمیت مرکز فناوری، اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام آمادگی دارد که تعامل لازم با نخبه‌های دانشگاه‌های برتر کشور داشته باشد و در این زمینه اقدامات مشترک در حوزه‌های مختلف نظیر فناوری مورد انتظار است.
او همچنین توضیح داد: دانشگاه‌ها از طریق مراکز خلاقیت امکان همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی و اجرای طرح‌های مختلف به ویژه در حوزه استارتاپ‌ها وجود دارد.
رنجبران ادامه داد: باید با برگزاری نشست‌های بیشتر با دانشگاه‌ها، امکان توسعه تعامل و همکاری با نهادهای مربوطه را داشته باشیم. اقدامات بسیاری در تعامل دانشگاه و تأمین اجتماعی امکانپذیر است.

اقدامات تعاملی دانشگاه با تأمین‌اجتماعی قابل انجام است
"وحیدی" معاون پژوهشی دانشکده مهندسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی در ادامه نشست تخصصی امروز گفت: کارهای بسیار ارزشمندی در حوزه تحولات دیجیتال در سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است
سازمان تأمین‌اجتماعی به همکاری و تعامل با داشنگاه شهید بهشتی تمایل نشان داده و در این ارتباط اقدامات بسیاری قابل تعریف است.
وی ادامه داد: در حوزه فناوری باید اتفاقات جهانی را رصد کرد و با ایجاد هم‌افزایی بین دانشگاه و سازمان تأمین‌اجتماعی امکان انجام کارهای بزرگی در حوزه دیجیتال وجود دارد. امیدواریم که در ادامه با سازمان تأمین‌اجتماعی همکاری‌های مشترکی با این سازمان تعریف و اجرایی شود.
وحیدی افزود: در دانشگاه شهید بهشتی اکنون بیش از ۱۰۰ مرکز نوآوری و استارتاپ‌ مشغول به فعالیت هستند. سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق دانشگاه امکان توسعه همکاری با استارتاپ‌ها و اقدام در حوزه توسعه فناوری را خواهد داشت.
معاون پژوهشی دانشکده مهندسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: در قالب این همکاری امکان شناسایی ایده‌های برتر و اجرایی کردن آن با همکاری سازمان تأمین‌اجتماعی وجود دارد.
او همچنین توضیح داد: تنوع پروژه‌های دانشگاه شهید بهشتی با نهادها و مراکز اقتصادی و اجتماعی مختلف نظیر وزارت اقتصاد، سازمان امور مالیاتی در حوزه‌های فناوری و هوش مصنوعی در جریان است. مدل این قراردادها بین دانشگاه و سازمان‌های مربوطه بسته می‌شود.
وی‌ تأکید کرد: در این قالب کارهای مختلفی تعریف شده و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با ورود به این امور اقدامات لازم را در حوزه های هوش مصنوعی و فناوری انجام می‌دهند. امیدوارم بعد از برگزاری نمایشگاه الکامپ شاهد آغاز و ادامه همکاری دانشگاه شهید بهشتی با سازمان تأمین‌اجتماعی باشیم.

"جاویدی" مدیر اجرایی دانشکده مهندسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه شهید بهشتی نیز در ادامه نشست تعاملی و همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ما در دانشگاه شهید بهشتی در حوزه فناوری اطلاعات گام‌های مثبتی را برداشته‌ایم.
وی اضافه کرد: اگر در حوزه‌های مالی شاهد حمایت سازمان تأمین‌اجتماعی از پژوهشگران دانشگاه شهید بهشتی باشیم، امکان همکاری و تعامل با این سازمان در حوزه‌های فناوری خواهیم بود.

کد خبر: 71957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =