بررسی مسائل و مشکلات درمان تامین اجتماعی شهرستان شوش و کرخه

در دیدار نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی با مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان، مسائل و موارد مربوط به بیمه‌شدگان شوش، کرخه و هفت تپه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، محمد کعب عمیر در این دیدار ضمن تقدیر از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان خواستار توجه بیشتر به بخش درمان در شهرستان شوش و شهرستان تازه تاسیس کرخه شد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی به رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان که از مطالبات جدی مردم این دو شهرستان است، اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی منطقه، احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش و احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان کرخه است.

کعب عمیر همچنین خواستار شبانه‌روزی شدن درمانگاه تأمین اجتماعی شهر شوش برای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی شد و افزود: شهرستان شوش و کرخه تنها یک بیمارستان دارد که جوابگوی مردم نیست و از سازمان تأمین اجتماعی انتظار می‌رود با شبانه‌روزی کردن درمانگاه تأمین اجتماعی شهر شوش همکاری لازم را داشته باشند.

هدایت اله عبدی زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی استان نیز با تقدیر از توجه نماینده شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی به بخش درمان تقدیر و تشکر کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی نگاه ویژه‌ای به استان خوزستان به ویژه به ارائه خدمات درمانی هر چه بهتر به بیمه شدگان تامین اجتماعی دارد .

وی افزود: در شوش، درمانگاه امام علی (ع) در سه شیفت و در هفت تپه پلی‌کلینیک شهید حیاری بصورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به بیمه شدگان و مردم منطقه هستند .

عبدی زاده از اختصاص یک دستگاه OPG به کلینیک دندانپزشکی درمانگاه شوش خبر داد و گفت: از مصوبات استانی که در ماه گذشته داشتیم اختصاص یک دستگاه OPG (عکسبرداری فک و دندان) به کلینیک دندانپزشکی درمانگاه امام علی (ع) شوش است که به زودی خریداری و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به شهرستان تازه تاسیس کرخه اشاره و بیان کرد: در بازدید و جلسه شورای اداری که در این شهرستان داشتیم، نظرات و پیشنهادات خود را به سازمان مطبوع اعلام کردیم تا سازمان تامین اجتماعی با بررسی تعداد جمعیت و موقعیت جغرافیایی و بر اساس سیاست‌های که دارند تصمیم گیری و ارائه طریق کنند.

کد خبر: 71936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =