میرهاشم موسوی، مدیرکل تامین اجتماعی کردستان را به حضور پذیرفت

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان به منظور تعامل و هم‌افزائی برای رفع مشکلات بین سازمان و دستگاه‌های اجرائی استان و صیانت از اموال و منافع سازمان در معیت استاندار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تأمین‌اجتماعی کردستان، در این دیدار که جهت تعین تکلیف وضعیت بدهی شهرداری‌های استان و رفع مسائل بیمه‌ای آنان صورت گرفت، صلاح قریشی با بیان اینکه تعامل خوبی مابین تامین اجتماعی و شهرداری‌ها وجود دارد درباره رفع مسائل و مشکلات و بدهی‌های جاری و معوق شهرداری‌ها، اظهار امیدواری کرد تا با تعامل دوسویه در جهت رفع این مسایل اقدامات مثبتی صورت پذیرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان با اشاره به برخورداری بیش از ۵۱ درصد مردم کشور از خدمات سازمان تامین اجتماعی و لزوم انجام به موقع تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت سازمان در قبال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، خواستار تعیین تکلیف مطالبات معوق کارفرمایان و شهرداری‌ها شد و در این باره بیان کرد: صیانت از منابع تامین اجتماعی وظیفه ای است که همه در مقابل آن مسئولند؛ این سازمان برای انجام تعهدات بموقع خود نیازمند مشارکت و همدلی کارفرمایان و شرکای اجتماعی خود است و تمامی کارفرمایان به این مهم واقفند که تامین اجتماعی سازمانی تعامل گراست.

استاندار کردستان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات سازمان تامین اجتماعی برای رفاه حال مردم، تامین اجتماعی را سازمانی مردمی و موثر ارزیابی کرد و گفت: با تمام توان و ظرفیت در صدد رفع مشکلات استان و به ویژه شهرداری‌ها هستیم.

زارعی کوشا ادامه داد: هر جایی که احساس کنیم انجام کار به نفع شهروندان و زمینه ساز توسعه خدمات شهری و رضایت مندی مردم است، از هیچ گونه تعامل و همکاری دریغ نمی‌کنیم.

در ادامه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تعامل خوبی مابین تامین اجتماعی و مجموعه کارفرمایان وجود دارد درباره رفع مسائل و مشکلات مربوط به حق بیمه کارکنان شهرداری‌ها اظهار امیدواری کرد تا با تعامل دوسویه در جهت رفع این مسائل اقدامات مثبتی صورت پذیرد.

موسوی با اشاره به گستردگی و ضریب نفوذ سازمان تامین اجتماعی در جامعه گفت: این سازمان درچارچوب قانون توانسته است با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی کشور بموقع به تعهدات خود عمل کند.

وی همکاری همه جانبه کارفرمایان را برای ادامه ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات سازمان تامین اجتماعی به مشمولین خواستار شد.

کد خبر: 71929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =