رونمایی از بسته حمایتی وزارت صمت برای بخش صنعت

رییس ستاد ملی صنعت و معدن از رونمایی یک بسته حمایتی با سه رویکرد رفع موانع تولید، تسریع در انجام فعالیتها و کاهش هزینه های تولید و تجارت خبر داد.

فرشاد مقیمی؛ معاون وزارت صمت امروز در همایش روز ملی صنعت و معدن که با حضور وزیر صمت در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: امروز از بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا (ع) که در راستای تسهیل در تجارت و رفع موانع تولید تهیه شده است رونمایی می‌شود.

معاون وزیر صمت بیان داشت: بیش از ۱۷ کارگروه و ۱۵ نشست تخصصی با سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی با حضور تشکل‌های ‌بخش خصوصی برای تهیه این بسته صرف شده است.

وی با بیان اینکه این بسته در راستای کاهش هزینه‌های تولید و تجارت و تسهیل در خدمات‌رسانی تهیه شده است، گفت: از اهداف تدوین این بسته رفع چالش‌های پیش روی صنعتگران، بازرگانان و فعالان اقتصادی است.‌

رئیس ستاد دهه تولید و تجارت بیان داشت: در تلاش هستیم در بسته تولید و تجارت خادم الرضا (ع) شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم را در بخش صنعت محقق کنیم.

مقیمی با اشاره به برگزاری برنامه‌های روز ملی صنعت و معدن اظهار داشت: امسال در راستای تایید وزیر صمت تلاش شد با مشارکت تشکل‌های بخش خصوصی گام برداریم و ستاد دهه تولید و تجارت را با حضور نمایندگان ۱۰ تشکل بخش خصوصی از جمله اتاق اصناف ایران، اتاق بازرگانی ایران، خانه صنعت و معدن ایران خصوصی و غیره تشکیل دادیم.

کد خبر: 71882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =