دیدار مدیرکل تامین اجتماعی همدان با نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان با حضور در شهرستان نهاوند با فرماندار و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان همدان، در این دیدار مدیرکل استان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمه‌ای استان و شهرستان افزود: بیش از ۴۷.۷ درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که ۸۶۰ هزار نفر از جمعیت استان را شامل می شود.

جواد جمور با اشاره به اینکه قریب به ۳۰ درصد جمعیت شهرستان نهاوند تحت پوشش هستند بیان کرد: این میزان از میانگین کشوری و استانی کمتر است که لازم است برنامه‌ریزی کافی در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: بیش از شش هزار نفر در شهرستان نیز از سازمان مستمری دریافت می‌کنند که درآمد شعبه کفاف مصارف شعبه را نمی‌دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان به اشاره به طرح‌های تحولی سازمان و فراهم کردن امکان بیمه‌پردازی برای کلیه اعضای خانواده گفت: بیمه خانوار ایرانی یکی از طرح‌های بیمه ای سازمان است که زنان خانه‌دار و دختران مجرد و هم چنین دانشجویان می‌توانند از سن بالای ۱۸ تا ۵۰ سال از این امکان بهره‌مند شوند.

در این دیدار علیرضا نثاری، نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی از دغدغه‌مندی مدیر کل استان برای تامین منابع لازم برای پرداخت مستمری‌بگیران تشکر کرد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم لازم است برای این موضوع برنامه‌ریزی مدون صورت پذیرد.

وی از فراهم‌سازی زمینه ارائه خدمات غیرحضوری تشکر کرد و گفت: این خدمت ارزشمندی است و سازمان در این راستا اقدامات ارزشمندی را فراهم کرده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان از شعبه نهاوند نیز بازدید کرد و ضمن عرض خداقوت به همکاران شعبه از نزدیک در جریان ارائه خدمات به بیمه‌شدگان شهرستان قرار گرفت.

کد خبر: 71847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =