تسویه ۲۶۸ میلیارد تومانی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی قم

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم از تسویه ۲۶۸ میلیارد تومانی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم، مهدی محصل با اشاره به دغدغه سازمان تامین اجتماعی در پرداخت به موقع مطالبات مراکز طرف قرارداد سازمان بیان کرد: با بزرگ‌ترین تسویه مطالبات مراکز درمانی و پاراکلینکی استان قم با مبلغی بالغ بر ۲۶۸ میلیارد تومان طی هفته جاری در استان، گام مهمی در کاهش مشکلات مالی شرکای اجتماعی حوزه درمان استان قم برداشته شد.

وی افزود: در سال گذشته با واریزی جدید، بیش از ۱۳۷۸ میلیارد تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در استان قم پرداخت شده است که بر اساس بررسی اسناد ارسالی مراکز طرف قرارداد،۲۱۷ میلیارد تومان از مطالبات باقی مانده است که با تامین منابع جدید، پرداخت‌ها به روزرسانی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم ضمن تشکر از جامعه درمانی استان قم در مراقبت از سلامت شهروندان به ویژه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان قم همواره دغدغه پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی را دارد چرا که مراکز درمانی طرف قرارداد مصداق بارز مشارکت مردم در امر درمان است و ما نیز همه تلاش خود را در انجام به موقع تعهدات به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: مدیریت درمان استان قم در استان با ۷۶۱ مرکز در حال حاضر طرف قرارداد است که ۸ بیمارستان طرف قرارداد در سال گذشته به بیش از ۶۸ هزار بیمار تحت پوشش تامین اجتماعی خدمات بستری ارائه کرده است.

محصل با اشاره به همکاری مطلوب سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمت مطلوب به مردم گفت: مراجعه بیش از ۹ میلیون بار مراجعه سرپایی و بستری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد، نشان‌دهنده توانمندی مراکز استان در ارائه خدمت به مردم در بهبود سلامت و درمان آنان است.

کد خبر: 71846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =