پرداخت ۶ هزار فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید یزد در دولت سیزدهم

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد از پرداخت ۶ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت به مبلغ پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال به متقاضیان در استان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباس امامی با بیان اینکه چهار هزار و ۷۰۰ فقره از این تسهیلات به مبلغ پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۶ هزار و ۴۰۰ شغل فراهم شد افزود: همچنین یکهزار و ۳۰۰ فقره هم به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب تسهیلات ضروری اقدام شده است.

وی ادامه داد: از تسهیلات پرداختی دو هزار و ۸۰۰ طرح به مبلغ دو میلیارد و ۱۸۰ میلیارد ریال در بخش خدمات، یکهزار و ۲۱۰ طرح به مبلغ یک میلیارد و ۹۱۰ میلیارد ریال در بخش صنعت و ۶۹۰ طرح به مبلغ یک میلیارد و ۶۰ میلیون ریال در بخش کشاورزی مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

مدیر صندوق کارآفرینی استان بیان کرد: سه هزار و ۱۳۵ فقره تسهیلات به مردان، دو هزار و ۸۰۰ فقره به زنان و ۶۵ فقره به مؤسسات و شرکت‌های حقوقی پرداخت شده است.

امامی گفت: از اقدامات شاخص دولت سیزدهم راه‌اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور بود و صندوق کارآفرینی امید استان با حمایت مالی از ۵۰ واحد راکد و نیمه فعال با اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال در دولت مردمی ، زمینه ایجاد و تثبیت ۲۸۰ فرصت شغلی را فراهم کرد.

وی افزود: جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مربوط به مصوبات سفر شهید جمهور به استان از دیگر اقدامات صندوق کارآفرینی امید استان است که با پرداخت ۸۶۹ فقره تسهیلات اشتغال و ضروری با اعتباری معادل ۹۸۵ میلیارد ریال توانست زمینه پاسخگویی به درخواست‌های مردم دارالعباده را فراهم کند.

کد خبر: 71703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =