برگزاری جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان ایلام

جلسه شورای اداری عام اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران، معاونین، روسای ادارات تخصصی مرتبط اداره کل و روسای شعب تامین اجتماعی شهرستان ها در اداره کل استان تشکیل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام، علی اشرف تابانی، در این جلسه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صمیمانه با جمعی از جوانان مدال‌آور در المپیادهای دانش‌آموزی و دانشجویی داخلی و جهانی،‌ جوانان نخبه را مایه «امیدواری فراوان،‌ عمیق و حقیقی» خواند و گفت: کشور به یک خیزش علمی نیاز دارد و نخبگان جوان عامل اصلی تأمین این نیاز ملی هستند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان ایلام با تشریح وضعیت و اهداف سازمان از روسای اداره کل و شعب این استان خود خواست توجه ویژه ای به تکریم شرکای اجتماعی و افزایش وصول حق بیمه داشته باشند و افزود: سازمان تامین اجتماعی سازمانی‌ است که از حیات تا بعد از مرگ به بیمه‌شدگان اعم از خود بیمه‌شده، مستمری‌بگیران، از کارافتادگان، کارکنان سازمان و… خدمت ارائه می‌کند، پس ضروریست با جان و دل در راه اعتلای سازمان کوشش کنیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران این استان، خواستار تدوام تلاش کارکنان در افزایش منابع و وصول مطالبات سازمان شد و گفت: ارتقاء و افزایش خدمات به مخاطبین سازمان با منابع بیمه‌ای ارتباط مستقیم دارد بنابراین انتظار ما از همکاران شعب تامین اجتماعی این است نسبت به افزایش وصول حق بیمه و مطالبات سازمان اهتمام‌ جدی داشته باشند.

تابانی ادامه داد: احترام به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی، کسب رضایت مردم و قانونمداری و رعایت انضباط اداری باید در اولویت کاری مسئولان و کارکنان‌ شعب تامین اجتماعی استان ایلام باشد.

وی با اشاره به تعامل خوب و سازنده مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران با اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام بیان کرد: امیدواریم این تعامل و همکاری کماکان ادامه داشته باشد.

مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام در نشست شورای اداری تامین اجتماعی استان ایلام از تسهیلات ارزان در طرح کارگشا ویژه کارفرمایان دانشگاههای علوم پزشکی، سازمانها و کارکنان آنها خبر داد.

درخشان نیا مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام گفت: کارفرمایان سازمان تأمین اجتماعی اعم از حقیقی و حقوقی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، شرکت‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و خدماتی می‌توانند با رعایت شرایط ویژه از مزایای مختلف طرح کارگشا همچون استفاده از کمک هزینه فعالان اقتصادی و تسهیلات ارزان قیمت برای کارکنان خود بهره‌مند شوند.

کد خبر: 71625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =