به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، فرشته خیرالدین، رئیس اداره ارتباطات مردمی و خدمات نوین مدیریت درمان استان با اعلام این خبر گفت: همه ساله وضعیت خدمت رسانی بیمارستانهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در بخشهای بستری و سرپائی مورد ارزیابی قرار می گیرد؛ در گزارش تحلیلی توصیفی نظرسنجی از نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری در مراکز ملکی سازمان در سال ۱۴۰۲ بیمارستان شفا سمنان توانست با کسب امتیاز ۸۵ درصد، در جایگاه سوم مابین بیمارستانهای ملکی سازمان قرار گیرد.
خیرالدین با بیان اینکه نظرسنجی به روش الکترونیک و از طریق ارسال پیامک برای مراجعین و گیرندگان خدمت انجام میگیرد افزود: چگونگی کیفیت خدمات ارائه شده و امکانات بیمارستان از جمله محترمانه بودن رفتار پرسنل پذیرش، آگاهیرسانی کافی پزشک معالج درباره نوع بیماری، نحوه برخورد مناسب پرستار و آرامش و نظم در بیمارستان از جمله مواردی هستند که در نظرسنجی از گیرندگان خدمات پرسیده میشود.
وی ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان و پشتیبانی بیمارستان شفا بیان کرد: برنامهریزیهای لازم و منسجم به جهت ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت خدمات درمانی و میزان رضایتمندی به حداکثر ممکن در سالجاری انجام شده است.
نظر شما