هدف‌گذاری تورم ۳۰ درصدی تا پایان سال

«صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خوشبختانه نرخ تورم در کشور کاهشی است و تا پایان سال برای رسیدن به تورم زیر ۳۰ درصدی هدف گذاری شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، مرتضوی در آیین گرامیداشت شهادت سیدابراهیم رییسی در مصلی اهواز با بیان اینکه شهید رئیسی در حوزه سیاست داخلی و خارجی اخلاق را نهادینه کرد، افزود: حل مشکلات خوزستان دغدغه روزانه ایت الله شهید رئیسی بود.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی به رخ جهانیان کشیده شد و این مشارکت گسترده نشان از علاقه ملت به رییس‌جمهورشان بود که تهدیدهای دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

وزیر کار با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله رییسی با انقلاب شکل یافت و در دوران قبل از انقلاب به فعالیت‌های مبارزاتی پرداخت، اضافه کرد:ذهن خلاق، عشق به تحصیل و روحیه شجاعت‌طلبی او باعث شد در یک بازه کمتر از ۱۰ سال راه ۱۰۰ ساله را طی کند.

او در ادامه تأکید کرد: خدمت به مردم برای شهید جمهور از در درجه اول اهمیت قرار داشت و در همین راه به شهادت رسید.

مرتضوی خوزستان را خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی عنوان و گفت: حل مشکلات خوزستان دغدغه روزانه ایت الله رئیسی بود.

وی همچنین با بیان اینکه شهید رئیسی در دوره تصدی قوه قضاییه بسیاری از اسرار مردم را در سینه داشت، افزود: در این دوران از وجود فساد بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کرد و خود را مرد میدان مبارزه با فساد نشان داد.

وزیر کار در ادامه به دوران حضور آیت‌الله رئیسی در آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: با احداث ۲ مجموعه زائرسرا و زائرشهر در مشهد مقدس، ظرفیت اسکان بالغ بر ۵۰ هزار زائر را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی موثرترین شخصیت در سیاست خارجی بود ادامه داد: شهید رئیسی با انسجام‌ بخشی داخلی، طرحی نو در سیاست خارجی به راه انداخت.

حضور بیش از ۶۰ هیأت خارجی در مراسم تشییع پیکر شهید رییسی

وزیر کار با اشاره به اینکه در مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهیدمان، افزون بر ۶۰ هیات خارجی حضور پیدا کردند و بیش از ۲۵۰ شخصیت سیاسی و علمی جهان پیام تسلیت فرستادند، گفت: شهید رئیسی در مدتی کوتاه، ایران را در شمار کشورهای اثرگذار در سیاست بین‌المللی قرار داد تا جایی که دشمنان در برابر ایران اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.

وی ادامه داد: در عملیات عزتمندانه‌ علیه رژیم صهیونیستی، تمام معادلات سیاسی جهان به هم خورد. بیش از ۱۰ کشور جهان از جمله آمریکا در آماده‌باش کامل قرار گرفتند که این امر نشان از اقتدار ایران دارد.

وزیر کار تأکید کرد: امروز کشورهایی که به دنبال پرداختن به انزوای سیاسی ایران بودند، به برکت خون شهیدان و اقتدار ایران در دیپلماسی سیاسی، نگاهشان به انزوای غرب و آمریکای پلید است.

صادرات بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت در دولت سیزدهم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمانی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار بشکه نفت صادر می کردیم اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و با هدایت مقام معظم رهبری بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار بشکه نفت صادر می شود.

وی اضافه کرد: اشتغال بیش از یک میلیون نفری، ساخت چهار میلیون مسکن و کاهش رشد نقدینگی از دیگر برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی شهید رئیسی است.

کد خبر: 71132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =