به گزارش آتیهآنلاین به نقل از مهر، بهروز رحیمزاده با اشاره به رسیدگی و صدور رأی مقتضی برای ۶ هزار و ۷۰۰ شکایت در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان طی سال گذشته، ادامه داد: به پروندههای شاکیان از طریق سامانه جامع روابط کار رسیدگی شده است.
وی بیان کرد: از نظر مدت زمان رسیدگی که یکی از شاخصهای ارزیابی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جایگاه و رتبه سوم کشوری قرار دارد.
رحیمزاده افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای صیانت از نیروی انسانی، فرصتهای شغلی و حفظ و پایداری مشاغل در تلاش است تمامی وظایف و مأموریتهای خود را به طور کامل انجام داده و زمینه رشد و شکوفایی استان را فراهم کند.
نظر شما