رخدادهای روز پنجم نمایشگاه کتاب تهران در غرفه سازمان تأمین اجتماعی

همزمان با روز پنجم نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه غرفه "خانواده ما" سازمان تأمین اجتماعی شاهد بازدید "هادی طحان‌نظیف" سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی، "حجت‌الله دمیاد" رئیس هیات مدیره تأمین‌اجتماعی از نمایشگاه و رخدادهای متنوع فرهنگی، اجتماعی و برگزاری نشست‌های تخصصی حوزه‌های مرتبط با موضوع جمعیت و خانواده بود.

به گزارش آتیه آنلاین، سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه فعالیت دارد که سازمان تأمین اجتماعی در قالب غرفه‌ "خانواده ما"، میزبان خانواده بزرگ تحت پوشش این سازمان و گروه‌های مختلف مردمی است.

غرفه سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه کتاب تهران در حوزه‌های مختلف پاسخگویی به سئوالات بیمه‌ای و تخصصی مردم و ذینفعان این سازمان، برگزاری نشست‌های تخصصی، فعالیت در چارچوب بخش‌های رادیو ما، فراما، رویای ما و تصویرما در حوزه‌های تخصصی بیمه، جمعیت و خانواده را انجام می‌دهد.

در بخش رادیوما غرفه سازمان تأمین اجتماعی، گفت‌وگوی خانوادگی با موضوعات مرتبط با خانواده‌محوری با حضور فعالانه خانواده‌ها و افراد خانواده‌ها برگزار می‌شود.

همچنین در این بخش با حضور نوجوانان و جوانان، موضوعات مرتبط با حوزه خانواده، رفتارهای اجتماعی و اهمیت بیمه‌های اجتماعی مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

در بخش فراما غرفه "خانواده ما" سازمان تأمین اجتماعی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز، در فضای سه‌بعدی واقعیت مجازی، اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی در حوزه‌های جمعیت و فرزندآوری به نمایش گذاشته شده است.

در بخش دیگری از غرفه سازمان تأمین‌اجتماعی، پخش همزمان ۴۰ کلیپ مرتبط با فضای خانواده‌محوری و فرزندآوری انجام می‌شود.

همینطور در بخش دیگر غرفه خانواده ما، نشست‌های تخصصی مربوط به سیاست‌های جمعیتی، اهمیت فرزندآوری و تمرکز بر خانواده با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه و با مشارکت گروه‌های مختلف مردمی حاضر در نمایشگاه صورت می‌گیرد.

در بخش مربوط به کودکان غرفه سازمان تأمین اجتماعی نیز حضور و مشارکت فعالانه کودکان و نوجوانان در راستای ترویج سیاست‌های فرزندآوری و توجه به موضوع خانواده، فعالیت‌های نقاشی، طراحی و آموزشی را شاهد هستیم.

در مدت فعالیت ۱۱ روزه غرفه سازمان تأمین اجتماعی در جریان نمایشگاه کتاب تهران، کارشناسان بیمه‌ای، پاسخگوی پرسش‌های جامعه ذینفعان و شرکای اجتماعی نظیر بازنشستگان و مستمری‌بگیران، بیمه‌شدگان گروه‌های مختلف و کارفرمایان هستند.

سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ اجتماعی کشور با پوشش بالغ بر ۴۷ میلیون نفر از گروه‌های مختلف مردمی، با ارائه خدمات متنوع بیمه‌ای، درمان، بازنشستگی، ازکارافتادگی و بسیاری خدمات کوتاه‌مدت و بلندمدت به جامعه ذینفعان و شرکای اجتماعی، نقش مهمی در تأمین امروز و تضمین فردای جامعه تحت پوشش ایفا می‌کند.

از جامعه بزرگ تحت پوشش تأمین اجتماعی و مردم ایران، دعوت می‌کنیم تا در روزهای برگزاری نمایشگاه کتاب در کنار اعضای «خانواده ما» در سازمان تأمین اجتماعی باشند.

غرفه «خانواده ما» سازمان تأمین اجتماعی از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، روبروی ورودی ۱۳ و ۱۴ شبستان مصلی پذیرای بازدیدکنندگان است.

کد خبر: 70639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =