پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های مشاغل خانگی در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، با حضور محمدرضا فلاحتی در شهرستان اردکان کارگاه خیاطی رزا جامه به مناسبت هفته کار و کارگر به بهره برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با بیان اینکه برای تحقق شعار سال یکی از راه‌های مشارکت مردم توسعه مشاغل خانگی است افزود: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان به طرح های مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان در سال گذشته ۱۲۵ میلیارد تومان بوده است بیان کرد: از بین هزار و ۶۰۹ طرحی که به بانک برای اخذ تسهیلات معرفی شده‌اند تاکنون هزار و ۲۵۶ طرح توانسته‌اند تسهیلات دریافت کنند.

فلاحتی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی پشتیبان در سطح استان در دستور کار جدی ما قرار دارد گفت: در سال گذشته ۵۷ طرح مشاغل خانگی پشتیبان جهت اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی توسعه مشاغل خانگی در استان را یکی از راه های کاهش نرخ بیکاری زنان عنوان کرد و افزود: راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانگی و همچنین آموزش‌های مختلف برای عرضه و فروش محصولات مشاغل خانگی از اقداماتی است که این اداره کل در حمایت از صاحب این نوع کسب و کارها دنبال می‌کند.

کد خبر: 70501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =