به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی هرمزگان، غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامیناجتماعی هرمزگان گفت: همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان، میز ارتباطات مردمی تامیناجتماعی هرمزگان، در روزهای یازدهم تا سیزدهم بهمن ماه با حضورهادی قیومی، نماینده تامالاختیار مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان در محل سازمان تامیناجتماعی هرمزگان مستقر و میزبان بیمهشدگان، کارفرمایان و بازنشستگان برای ثبت درخواستها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات بود.
وی با اشاره به حضور مدیران بیمهای و درمانی وهمچنین کارشناسان تخصصی هر حوزه جهت پاسخگویی به مراجعان بیان کرد: در حوزه درمان ۴۰ درخواست به ثبت رسیده که بیشترین موضوعات درخواستی مراجعان درباره هزینه درمان غیر شمول و خسارت متفرقه و از کار افتادگی بوده که توسط کارشناسان هر حوزه مورد رسیدگی قرار گرفت.
مدیر درمان تامیناجتماعی هرمزگان افزود: میز ارتباطات مردمی سازمان تامیناجتماعی هرمزگان هم در حوزه بیمهای و هم درمانی بهصورت حضوری همه روزه جهت خدمترسانی به مراجعان برقرار است. همچنین سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامیناجتماعی به آدرس ۱۴۲۰.tamin.ir به صورت برخط آماده دریافت درخواست بیمهشدگان است.
نظر شما