به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی کرمان، امین فخر، مدیر درمان تامیناجتماعی استان در جلسه کارشناسی که درباره ارزیابی عملکرد برگزار شد گفت: ایده و راهبرد تحول در نقطه تماس با مشتری که از سوی مدیریت درمان استان مطرح شد اکنون محور همسویی و همگرایی با مسئولان استانی و سازمانی قرار گرفته است.
وی افزود: ارتقاء رضایتمندی مردم باید به یک رویکرد دائمی تبدیل شود به طوری که فرایندهای خدمت به طور مستمر مورد بازبینی و ارتقاء قرار گیرند.
فخر در ادامه با اشاره به شاخصهای ارزیابی عملکرد بیان کرد: با تمرکز بر این شاخصها میتوانیم نگاه آیندهنگر داشته باشیم و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.
مدیر درمان همچنین بر اصلاح فرایند پایش و اقدامات لازم درباره اثرگذاری بیشتر پایشها تاکید کرد.
نظر شما