به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی تامین اجتماعی ایلام، تابانی در این جلسه گفت: یکی از مهمترین عواملی که موجب ارزشمند و سودمند بودن خدمات درمانی بوده و رضایتمندی و هدفمندی این خدمات را نمایان می سازد تعامل همه جانبه و اثربخش با شرکای اجتماعی است.
وی ادامه داد: بی شک سازمان تامین اجتماعی بدون همراهی و همکاری شرکای اجتماعی به اهداف متعالی که در رسالت آن تدوین و تبیین شده است نخواهد رسید
تابانی گفت: این اداره کل به مجموعه ای عظیم از بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان ارائه خدمت داشته و می بایست در زمینه ایجاد رضایت بالا در حوزه های کارفرمایی و بازنشستگی و کارگری تلاش نماید و در این راستا برای توسعه و تعالی این سازمان و حفظ و بقاء آن لازم است همه ارکان اداره کل و همچنین کارکنان صف و ستاد نگاه تعاملی و حسن همکاری همه جانبه با شرکای اجتماعی سازمان را در خود نهادینه کنند.
وی در پایان راهبرد اصلی این اداره کل را جلب رضایت حداکثری مشتریان و شرکای سازمانی با رعایت قانون و حفظ حرمت و کرامت آنان تبیین، و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در استان در راستای قوانین سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.
در این جلسه روسای کانونهای بازنشستگان به بیان مشکلات خود پرداختند و هر کدام خواسته های خود را ارائه دادند و بیشتر مشکلات در حوزه بیمه تکمیلی بازنشستگان با بیمه طرف قرارداد و افزایش حقوق مستمری بگیران و اجاره کانونها بود.
سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت مردم همزمان با کانونهای بازنشستگی برگزار شد.
نظر شما