نیروی انسانی دلسوز، متخصص و با انگیزه، پشتوانه‌ای مطمئن برای تحقق سیاست‌های ابلاغی است

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مردمی بودن از مهمترین ویژگی‌های سازمان تأمین‌جتماعی است و افتخار ما این است که به‌عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان برای مردم کار می‌کنیم و ضروری است از تلاش‌ها و خدمات بیش از ۷۵ هزار نفر همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی که در شرایط سخت، یاری‌دهنده بیمه‌شدگان و نیروی کار هستند و همچنین کادر شریف بخش درمان سازمان که در دوره همه‌گیری کرونا، ایثارگرانه به مردم خدمت کردند، تشکر ‌کنیم.

به گزارش آتیه آنلاین از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با مدیران حوزه منابع انسانی این سازمان که به‌مناسبت روز ملی منابع انسانی برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه انسانی متخصص و دارای انگیزه و تعهد، یکی از مهمترین و ارزشمندترین داشته‌های سازمان تأمین‌اجتماعی است و با کمک همکاران تلاشگر سازمان در سراسر کشور، امید و انتظار زیادی برای پیشبرد و تحقق برنامه‌های تحولی در مسیر بهبود مستمر خدمت‌رسانی به مردم و مخاطبان داریم.

موسوی ادامه داد: سرمایه انسانی در سازمان تأمین‌اجتماعی که سازمانی با ۴۵ میلیون نفر مخاطب و دارای ارتباط و تعاملی به وسعت یک عمر با بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش است؛ نقش اصلی را در ارتقای کیفی و کمی خدمات و شکل‌دهی به قضاوت مخاطبان در مورد این خدمات برعهده دارد و ایجاد تحول در سازمان نیز جز با تلاش و مشارکت همکاران سازمان محقق نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه در سازمان تأمین‌اجتماعی نیازمند تحول و بهبود خدمت‌رسانی به جامعه هستیم و محور اصلی اقدامات تحولی نیز تحول در بینش، باور و رفتار نیروی انسانی است، افزود: اهداف سازمانی با همت و تلاش نیروی انسانی قابل تحقق است و خوشبختانه سازمان تامین‌اجتماعی، همکارانی ساعی، سختکوش و آگاه دارد که خدمت به مردم و مخاطبان را افتخار خود می‌دانند.

وی با یادآوری اینکه وجود نیروی انسانی دلسوز، متخصص و دارای انگیزه خدمت در حوزه تأمین‌اجتماعی کشور و در سازمان تأمین‌اجتماعی، پشتوانه‌ای مطمئن برای تحقق سیاست‌های ابلاغی تامین اجماعی – ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری – است، گفت: تحول‌ساز بودن سرمایه انسانی یک سازمان، مستلزم تقویت دانش علمی و دانش تجربی نیروی انسانی است. باید ویژگی‌های نیروی انسانی تحول‌ساز را در سازمان تأمین‌اجتماعی احصاء کنیم و در گام بعد برای تقویت این ویژگی‌ها در میان کارکنان برنامه‌ریزی کنیم. برای حفظ دانش تجربی و ضمنی کارکنان و انتقال این دانش در بدنه نیروی انسانی نیز باید مستندسازی و ثبت و ضبط این دانش و همچنین آموزش آن به نیروهای جوان و تازه‌کار، در دستور کار قرار گیرد.

موسوی ادامه داد: تعهد سازمانی و انگیزه نیز از دیگر ویژگی‌های نیروی انسانی تحول‌ساز است که خوشبختانه این ویژگی در مجموعه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی به نحو بارزی وجود دارد و عموم همکاران سازمان نسبت به ارزش‌های سازمانی و همچنین اصول و مبانی انقلاب و نظام اسلامی متعهد هستند.

موسوی افزود: با وجود زحماتی که همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی متقبل می‌شوند، قطعاً با شرایط مطلوب و ایده‌آل فاصله داریم و بایستی با رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی از جمله اصلاح ساختار و توزیع مناسب نیروی انسانی، تفویض اختیار و جذب نیروی جدید و جبران کاستی‌های این حوزه، مسیر خدمت مطلوب به جامعه را هموار کنیم.

کد خبر: 49816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =