سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم بازدید کرد.
نماینده مردم ایلام در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم در گفتوگو با آتیه آنلاین درباره خدمت نسخه الکترونیک بیان کرد: من خودم از این خدمت استفاده نکردم اما کلا موافق هستم که خدمات در هر سازمانی الکترونیک شود.
وی افزود: خدمات الکترونیک هم سهل الوصولتر است، هم جلوی واسطهها را میگیرد و هم باعث میشود مردم خیلی راحتتر خدمت را دریافت کنند و خیلی جاها اصلا لازم به حضور فیزیکی آنها نیست.
فلاحی تاکید کرد: با این شرایطی هم که هست، خدمات الکترونیک خیلی میتواند کمک کننده باشد.
تاکید نماینده ایلام بر گرفتن بازخورد از مردم
فلاحی در این بازدید ضمن مراجعه به غرفه سازمان تامین اجتماعی، از دستاوردهای این سازمان در شش ماهه فعالیت دولت سیزدهم مطلع شد.
مسئول غرفه تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه در نمایشگاه خدمات شش ماهه سازمان تامین اجتماعی به روز شده و به نمایش درآمده است، بیان کرد: سازمان نزدیک به هفت میلیون مستمری بگیر دارد و ۴۴ میلیون نفر تحت پوشش این سازمان هستند.
وی افزود: خدمات به صورت غیر حضوری در سازمان ارائه میشود و نیازی به مراجعه مردم نیست. در بخش درمان هم تیم درمان فعال است.
مسئول غرفه سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سئوال نماینده ایلام درباره نظرسنجی از مردم درباره خدمات ارائه شده توسط تامین اجتماعی و میزان رضایتمندی جامعه بیان کرد: خدمات ما متنوع است و بحث بازنشستگی، خدمات بیمهای و غیره را داریم. در بخش ارتباطات مردمی با نام ۱۴۲۰ بازخوردگیری داریم و اگر ایرادی باشد گروه IT ما اشکالات را رفع میکند.
سارا فلاحی نماینده ایلام نیز با اشاره به افزایش تقاضا برای خدمات غیرحضوری در ایام کرونا درباره بازخورد نظرات مردم در رابطه با این خدمات سئوال کرد.
نماینده مردم ایلام ادامه داد: این مهم است که سازمان تامین اجتماعی بداند نظرات مردم درباره عملکرد این سازمان چیست و جامعه در خدمات این سازمان روی کدام خدمت بیشترین نمره و امتیاز را میدهد.
نظر شما