پاسخگویی ۸۲ درصدی به درخواست‌های مردمی

عملکرد و اقدامات دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم تشریح شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهبری دفاتر بازرسی سازمان‌های تابعه، تشریح برنامه های مرتبط با اجرای اصولی سلامت اداری و مبارزه با فساد به عنوان یکی از اصلی ترین معضلات کشور، تمهیدات لازم برای راه اندازی «سامانه سوت زنی» و تهیه دستورالعمل حمایت و تشویق گزارشگران فساد، بازبینی فرایند و تهیه طرح جدید بازرسی و مشارکت ناظران مردمی، تشکیل ستاد همسویی در خصوص شناسایی موانع و حضور میدانی در سفرهای استانی برای گره گشایی مشکلات مردم و احصاء چالش ها و مشکلات ادارات اجرایی استان ها از جمله اقدامات این دفتر در این سه ماه به شمار می‌رود.

 بر اساس این گزارش، ۱۲۸۰ شکایات و درخواست های مردمی بررسی و ۸۲ درصد آن پاسخ داده شد، بسط و توسعه سامانه پاسخگویی تلفنی ۲۵۰۰ برای پاسخگویی و راهنمایی سریع تماس گیرندگان در حوزه های مختلف و ابلاغ دستورالعمل ارتباط مردمی به حوزه های ستادی و اجرایی در مورد سفرهای رئیس جمهور و نظارت و رصد بر این فرایند از دیگر اقدامات این دفتر محسوب می شود.

در بخش ارزیابی عملکرد نیز می توان به ارائه چالش های پیش روی نظام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برای بهینه سازی فرایند ارزیابی عملکرد، تهیه و تدوین شاخص های پیشنهادی مرتبط با محور شفافیت و تعارض منافع به سازمان اداری و استخدامی کشور اشاره کرد.

کد خبر: 37435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =