به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی اظهار داشت: با توجه به تنوع و گستردگی خدمات سازمان و و لزوم توجه به رضایت مندی مخاطبان و سلامت عمومی، ارایه خدمات به صورت غیرحضوری از الزامات به شمار می رود و سازمان تامین اجتماعی با در نظر داشتن این شرایط، اقدام به اجرای طرح ۳۰۷۰ کرده است که فرصتی ارزشمند برای تحول در خدمت رسانی و کاهش مراجعات حضوری به شمار می رود.
وی افزود: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و باانگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.
وی گفت: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کنند، بنابراین افزایش تعامل و آگاه سازی جامعه هدف در این راستا ضرورت دارد.
نظر شما