به گزارش آتیهآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید مجتبی اکرم در جلسه کمیته فناوری اطلاعات مدیریت درمان استان، ضمن تشریح برخی از اقدامات اخیر سازمان در حوزه خدمات غیرحضوری و در بستر الکترونیکی گفت: بکارگیری دانش فناوری اطلاعات در مسیر بهبود ارائه خدمات و انجام یک فرآیند راهکاری موثر در ارتقاء کیفی خدمات و ارتقاء رضایت ذینفعان سازمانی است.
وی افزود: نگاه دانش محور سازمان و تلاش مجدانه برای بکارگیری سرویس های دیجیتالی زمینه ساز تحول اساسی و اصلاح فرایندهای سنتی و زمانبر این مجموعه خدمات رسان است.
وی با بیان اینکه تاکنون پنج خدمت غیرحضوری سازمان در طرح ۳۰۷۰ رونمایی شده است، اظهار داشت: در این طرح بصورت هفتگی و تا پایان بهمن ماه سالجاری ۳۰ خدمت که بصورت کامل غیرحضوری شده اند، رونمایی خواهد شد.
وی افزود: با اجرای کامل این طرح سالانه تا ۷۰ میلیون از حدود ۹۶ میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی تامین اجتماعی کاسته خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی سمنان با اشاره به طرح نسخه نویسی الکترونیک در مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی این استان بیان داشت: این طرح اقدامی راهبردی در اصلاح فرایند خدمت رسانی در حوزه درمان و نگاه بیمار محورانه با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات است.
نظر شما