به گزارش آتیه آنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی که به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، در جلسه شورای اداری مشترک بیمه و درمان تأمین اجتماعی این استان اظهار داشت: هدف از سفرهای استانی این است که بین نگاه کلان و حوزه اجرایی همگرایی ایجاد کنیم.
وی افزود: میتوانیم در ستاد سازمان تأمین اجتماعی بنشینیم و نظرات مدیران حوزههای اجرایی را دریافت کرده و در همانجا تصمیمات را اتخاذ کنیم اما به جای این کار میخواهیم با حضور در استانها و فضای عملیاتی علاوه بر دیدن مشکلات، از نزدیک تبادل اطلاعات کنیم تا به یک فهم مشترک و دقیق از حوزه کلان و عمل برسیم.
موسوی با بیان اینکه باید مسائل راهبردی و کلان تحول، عدالت و اعتماد را از فضای عملیاتی و لایههای پایین سازمان به بالا ببریم، گفت: نقطه تحول در سازمان تأمین اجتماعی همان خط مقدم خدمت به مردم در شعب و بیمارستان است و ما در آنجا به دنبال تحول آفرینی هستیم. تمام امید ما به ظرفیت همکارانمان در استانهاست و معتقدیم گرانیگاه تحول در سازمان تأمین اجتماعی مربوط به واحدهای اجرایی است.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شفافیت را از نتایج ایجاد تحول در این سازمان برشمرد و گفت: انتظار ما در سه جهت تحول در نظرگاه و تئوری، تحول در خطمشی و همچنین تحول در اقدامات و فرآیندهاست اما نتیجه نهایی تحولات باید در حوزه عمل و اقدام و در خدمت رسانی به مردم انجام شود.
وی با تأکید بر اینکه باید در برنامههای تحولی به حوزه صف و واحدهای اجرایی توجه داشته باشیم، گفت: بهترین راهبرد در سازمان تأمین اجتماعی به منظور صیانت از حقوق مردم، مدیریت منابع و مدیریت سرمایهگذاری است.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی میتوانیم با وحدت ملی مقابل کسانی که تحریمهای ظالمانه را علیه ما وضع کردند، بایستیم و با خدمت به جامعه و خوب شدن حال مردم، حال دشمنان را خراب کنیم.
موسوی افزود: هر جا بتوانیم حال مردم را خوب کنیم، حال دشمنان را خراب کردهایم و همه تلاش ما باید برای خدمت به مردم و ایجاد امید و اعتماد در بین مردم باشد.
نظر شما