به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری، مهری طالبی دارستانی گفت: رویکرد وزارت مردم در رسالت تکریم ارباب رجوع و رفع گلوگاه ها و فرایندهای فساد، رسیدگی به شکایات مردم است که با جدیت دنبال خواهد شد.
وی اظهارامیدواری کرد با برنامهریزی منسجم با زیر مجموعه های وزارت متبوع و استفاده از ظرفیتهای استان ها بتوانیم گام موثری در جهت بهبود وضعیت مردم برداریم.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مهمترین سیاستها در وزارت مردم به ویژه وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی را تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات معیشتی مردم دانست که با اجرای برنامه جامع مبارزه با فساد و ابلاغ رییس جمهوری بتوانیم به سمت رفاه اجتماعی مورد قبول حرکت کنیم .
طالبی دارستانی ادامه داد: در این راستا دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دستگاه نظارتی بابرگزاری دیدارهای چهره به چهره در استان های کشور با مردم، بستر ارتباط موثر جهت تحقق این امر را فراهم می کند.
نظر شما