به گزارش «آتیه آنلاین» به نقل از خبرگزاری شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم رونمایی از نشریه «همشهری مترو» که در ایستگاه متروی بهارستان برگزار شد گفت: همشهری پرچمدار پرداختن و آگاهی بخشی درباره مسایل مختلف کشور بود و در این مسیر مسایل شهری را اجتماعی کرد.
او ادامه داد: قطع مناسب نشریه همشهری، ترکیب بندی و ارایه متفاوت از سوی همشهری باعث شد تا برند همشهری شکل گرفته و به این جایگاه برسد.
حناچی افزود: به نسبت چند دهه قبل شرایط متفاوت شده و رقبای بزرگی در فضای مجازی به وجود آمده با این حال رسانه های مکتوب هنوز حذف نشدند و در کلان شهرهای دنیا نشریه های خاص مترویی منتشر می شود.
شهردار تهران ادامه داد: بیشترین حجم تردد با وجود کاهش بیش از ۵۰ درصدی به واسطه شیوع ویروس کرونا همچنان در زیر زمین و مترو وجود دارد و تلاش می کنیم با اقداماتی اینچنینی که حس تعلق ایجاد کرده و قدری از تالمات زندگی شهری را کم می کند و منجر به ایجاد ارتباط میشود، شهرنشین را به شهروند تبدیل کنیم.
او با بیان اینکه این اقدام فرهنگی به یادگار خواهد ماند و امیدواریم مورد رضایت شهروندان تهرانی قرار بگیرد، اضافه کرد: برای گسترش کار نیز هیچ مانعی وجود ندارد و در فضای مجازی ایستگاههای مترو نیز برای ادامه این روند تلاش خواهد شد. چرا که مصرف کمتر کاغذ و کمتر قطع شدن درختان نیز مدنظر ما است.
به گفته شهردار تهران مترو می تواند انتقال سایر پیامهایی که به آن نیاز دارد را نیز از این طریق انجام دهد.
او در پایان یادآور شد: همشهری مخاطبان خود را به دست آورده و در آینده نزدیک اقداماتی را برای نوآوری همشهری آغاز خواهیم کرد.
شهردار تهران با اشاره به این مطلب که همشهری در طول سالیان گذشته مخاطبان خود را پیدا کرده است گفت: در آینده نزدیک اقداماتی برای نوآوری در همشهری آغاز خواهد شد.
کد خبر: 17822
نظر شما