به گزارش آتیه آنلاین، ایسنا نوشت: محمود رویت پور، رئیس هیئت مدیره یکی از شرکتهای خلاق گفت: بسیاری از کسب و کارها به دنبال جذب بیشتر مشتری و افزایش اعتماد آنها هستند. ما در این مجموعه با ایجاد زیرساختهای نرمافزاری و ارائه گزارشهای تحلیلی به آنها کمک میکنیم تا صاحبان کسب و کار به این هدف دست پیدا کنند.
وی با بیان اینکه این زیرساختهای نرمافزاری عرضه شده است، اظهار کرد: امکان شناسایی مشتری، تحلیل رفتار مشتری و مدیریت و اجرای کمپینهای هوشمند تبلیغات از جمله برخی امکاناتی است که این سامانه در اختیار شما قرار میدهد.
رویت پور با تاکید بر اینکه ما به چند روش با مدیران مشاغل همکاری میکنیم، خاطر نشان کرد: برای مثال در یکی از این روشها، یک دستگاه پوز در اختیار یک فروشگاه قرار میگیرد. این دستگاه پوز به سامانه مدیریت مشتریان ما متصل است.
وی همچنین بیان کرد: این سامانه به ازای هر خرید مشتری امتیازی معادل ۵ تا ۱۰ درصد به وی اعتبار اختصاص میدهد و مشتری میتواند به کمک این اعتبار به صورت رایگان خرید کند. همچنین بر اساس این تراکنشها، امکان تحلیل رفتار مشتری برای ما فراهم میشود، صاحب کسب و کار نیز میتواند بر اساس این گزارشهای تحلیلی تصمیمگیری کند.
رویتپور، ضمن برشمردن دیگر مزایای سامانه آنلاین مدیریت مشتری، ادامه داد: سامانه ما در مقایسه با نمونههای مشابه خارجی نزدیک ۵۰ درصد ارزانتر است. در حال حاضر بیش از ۶۰۰ کسب و کار با ما همکاری میکنند و ما در مجموع حدود ۴۰۰ هزار مشتری را مدیریت میکنیم. این نوع از نرمافزارهای کسب و کار در برخی کشورهای توسعه یافته مانند آلمان بسیار رایج است و در کشور ما نیز با توجه به مزایای متعدد آن با استقبال خوب کاربرها، مواجه شده است.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی ریاستجمهوری، به گفته مجری طرح برای مثال اگر سامانه اعلام کرد که یک مشتری خاص چند ماه قبل، تنها یک بار خرید کرده است و به اصطلاح جزء مشتریهای «از دست رفته» محسوب میشود. مدیریت فروش، برای آن مشتری خاص در مناسبتهایی مانند روز پدر، روز زن، روز تولد یا عید نوروز پیامهای مختلفی ارسال میکند و تلاش میکند تا در نهایت بتواند این مشتری را مجدداً به فروشگاه خود جذب کند.
نظر شما