بازدید مدیرکل بهزیستی اردبیل از مراکز جامع روزانه توانبخشی طیف اتیسم

مدیرکل، معاون امور توانبخشی بهزیستی و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات طیف اتیسم دیدار و از تعدادی از کودکان دارای اختلال طیف اتیسم هم دلجویی کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه بازدید از مراکز جامع توانبخشی و نگهداری از کودکان دارای اختلال اتیسم با اشاره به شعار روز جهانی آگاه‌سازی اتیسم " اتیسم و رسالت اجتماعی همگان" ضمن دیدار و دلجویی از تعدادی از کودکان حاضر در مرکز، پای صحبت‌های خانواده‌های این عزیزان قرار گرفت.

وی همچنین در رابطه با تکمیل و راه‌اندازی پارک ویژه کودکان اتیسمی، آماده‌سازی ارائه خدمات دندانپزشکی به کودکان دارای اختلال اتیسم قول مساعد داده و افزود: خدماتی همچون روانشناسی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، هنری و ورزشی، آموزشی از طریق مرکز به افراد دارای اختلال اتیسم ارائه می‌شود.

رضایی بیان کرد: همچنین پرداخت مستمری، پرداخت کمک هزینه درمان، ایاب و ذهاب، مناسب‌سازی، پرداخت کمک هزینه لوازم بهداشتی، پرداخت کمک هزینه حق پرستاری، تامین مسکن و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای خانواده‌های این عزیزان از دیگر خدماتی هستند که بهزیستی استان با گسترش خدمات خود در واقع کمک حال ولی‌نعمتان خود در زمینه اتیسم است.

کد خبر: 69466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =