بازدید مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از موسسه صنعتی گوشت مشهد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی به همراه تعدادی از مدیران شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان، فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و تشکل‌های کارگری از موسسه صنعتی گوشت مشهد بازدید و با مدیرعامل این موسسه گفتگو کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی در این دیدار ضمن خدا قوت به مدیران و کارگران این موسسه و گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: ارج‌نهادن به مقام کارگران عزیز به عنوان سرمایه‌های فکری و خلاق تولید در کشور وظیفه همه ما است و کشتارگاه صنعتی مشهد به عنوان یکی از بزررگترین واحدهای صنعتی خوشبختانه شرایط خوبی از نظر وسعت،ارتقای کیفی کشتارگاه،رعایت بهداشت و موازین فنی در بین کشتارگاه‌های کشور دارد.

وی ضمن تبریک هفته کار و کارگر و آرزوی سلامتی برای تمامی کارگران به نقش مهم آنان در توسعه اقتصادی اشاره کرد و آنان را از ارکان اساسی در ارائه خدمات به مردم دانست.

مجید موسوی، ریاست موسسه نیز در این بازدید درباره کلیه اقدامات و فرایند کلی این مجموعه و زنجیره تولید یکپارچه گوشت قرمز، از کشاورزی، تولید خوراک دام، پرورش دام و در نهایت کشتار و بسته‌بندی محصول توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر: 70244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =