بازدید مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از کارخانه برفاب شهرکرد

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کار و کارگر از کارخانه برفاب شهرکرد بازدید به عمل آورد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، مصطفی فلاحی در بازدید از کارخانه برفاب شهرکرد در جمع مسئولان کارخانه ضمن تبریک هفته کارگر و روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان در حوزه درمان در دو بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم به بیش از ۵۰۰ هزار نفر بیمه شده استان ارائه خدمت می‌کند.

وی افزود: در بخش درمان مستقیم مدیریت درمان تامین اجتماعی با یک بیمارستان با ظرفیت اسمی ١٩٢ تخت و ١٦٦ تخت فعال و پنج مرکز درمانی سرپایی شامل پلی‌کلینیک تخصصی شهرکرد، پلی‌کلینیک تخصصی بروجن، درمانگاه تخصصی شهرکرد، درمانگاه تخصصی فارسان، درمانگاه تخصصی لردگان روزانه پاسخگوی به طور متوسط ١٠ هزار بار مراجعه سرپایی و بستری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سال ١٤٠٢ اقدامات چشمگیری در درمان تامین اجتماعی استان اتفاق افتاده است که بنا به گفته وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ۴۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است؛ در راستای اجرای سیاست سازمان تامین اجتماعی مبنی برعدالت در دسترسی به خدمات درمانی، بیش از ۲۰ هزار متر زمین جهت احداث ٥ مرکز درمانی در شهرستان‌های بروجن، اردل،شهرکرد ،سامان و شلمزار اختصاص یافته که به فضل و یاری خداوند بزودی عملیات ساخت آنها شروع خواهد شد و مردم استان از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: دو مرکز اردل و بروجن در مراحل مناقصه و واگذاری به شرکت خانه‌سازی جهت اجرا است و درمانگاه شماره یک و سامان و شلمزار نیز مراحل نقشه کشی‌های آن در دست انجام است.

فلاحی در ادامه گفت: در حوزه درمان مستقیم سالیانه در حدود دو و نیم میلیون مراجعه سرپایی به مراکز درمانی ملکی و ۱۷ هزار بستری در بیمارستان امام علی (ع) انجام می‌شود ودر حوزه درمان غیرمستقیم نیز بیش از چهار و نیم میلیون بار مراجعه سرپایی به مراکز طرف قرارداد و ۴۴ هزار مورد بستری در بیمارستان‌های دانشگاهی انجام می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ رتبه اول رضایتمندی در بیماران بستری و رتبه چهارم رضایتمندی در بیماران سرپایی در کشور را کسب کردیم و هدف ما ادامه این مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف است .

کد خبر: 70236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =