تحقق ۱۲۲ درصدی سهم اشتغال در کبودرآهنگ

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ از تحقق ۱۲۲ درصدی سهم اشتغال این شهرستان خبر داد و گفت: با راستی‌آزمایی از طریق سامانه ملی رصد ثبت اشتغال، برای دو هزار و ۳۷۹ نفر سال گذشته شغل ایجاد شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مسلم غلامی افزود: سهم تعهد اشتغال شهرستان کبودرآهنگ در سال گذشته هزار و ۹۴۲ شغل تعیین شده بود که بیشتر از تعهد در شهرستان شغل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و بانک در راستای معرفی و پرداخت تسهیلات با متقاضیان اشتغال همکاری کنند گفت: این تعداد اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت و راستی‌آزمایی شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد: بیشترین اشتغال ایجاد شده در این شهرستان به ترتیب در خوشه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی است.

غلامی افزود: تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری است و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه‌ریزی کارشناسی شده است.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال این شهرستان در سال جدید هزار و ۵۹۹ نفر پیش‌بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور را شامل می‌شود گفت: رییس جمهور در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی با تاکید بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های این شهرستان برای تحقق سهم تعهد اشتغال در سامانه ملی رصد گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

کد خبر: 70215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =