مشارکت ده ها میلیاردی مردم البرز در خرید کالابرگ الکترونیک

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از تداوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در مرحله سوم و مشارکت ده ها میلیاردی مردم استان در خرید کالابرگ الکترونیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، عبدالله دارایی با بیان اینکه استان البرز رتبه سوم عملکردی را در طرح کالابرگ به دست آورد گفت: ما در استان حدودا ۷۰۰ هزار خانوار مشمول طرح داریم، از این تعداد در مرحله دوم از ۲۰ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه بیش از ۳۵۰ هزار خانوار خرید کردند و مشارکت ۵۰ درصدی اتفاق افتاد.

وی افزود: در مرحله نخست نیز مردم البرز با بیش از ۵۸۲ هزار خانوار مشارکت کننده در طرح فجرانه در قالب ۶۷۹ هزار تراکنش بیش از ۳۳۲ میلیارد ریال اعتبار مصرفی، مشارکت ۸۴ درصدی را به خود اختصاص دادند. همچنین از ۲۰ اسفند تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی مردم ۱۹۹ میلیارد ریال در قالب ۴۳۱ هزار تراکنش خرید انجام دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک با حذف شرط خرید ۲۰۰ هزار تومانی خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین ماه ادامه داشت که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت https://shoma.sfara.ir و یا اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* قابل دریافت است. شماره تلفن «۶۳۶۹» برای اعلام شکایت و انتقاد از محل‌های اجرای طرح کالابرگ تعیین شده است.

برای استفاده از این طرح اما، دولت شبکه ملی اعتبار (شما) را بر اساس هر کدملی راه‌اندازی کرده تا با استفاده از آن، سرپرستان خانواده بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کنند و همچنین از موقعیت مکانی ۲۱۱ هزار فروشگاه‌ متصل به طرح و لیست اقلام مطلع شوند.

کد خبر: 69458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =