۵۳ درصد جمعیت زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: ۵۳ درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان زنجان، محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین‌اجتماعی و امیر عباس جراحی علمداری، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان طی نشستی مشترک در محل اداره کل با اصحاب رسانه دیدار و عملکرد بیمه و مدیریت درمان در سال ۱۴۰۲ را تشریح کردند.

عزیزخانی با بیان اینکه پیش از انقلاب پوشش بیمه‌ای در سطح کشور ۲۰ درصد بود که هم اکنون به ۷۴ درصد رسیده است گفت: قبل از انقلاب در بحث بیمه‌های درمانی و سلامت، ۲۰ مرکز فعال در استان وجود داشت که اکنون تعداد این مراکز به ۴۰۴ مرکز فعال درمانی و ملکی رسیده است.

وی به جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان اشاره و بیان کرد: در استان زنجان ۵۹۸ هزار نفر یعنی ۵۳ درصد از جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی زنجان با بیان اینکه تامین‌اجتماعی استان ۷ شعبه در شهر زنجان و دو بیمارستان دارد افزود: در استان زنجان در تعداد بیمه شده اصلی دو درصد رشد داریم این در حالی است که تعداد بازنشستگان ۸ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: خدمات مختلفی از جمله، تسهیلات، سفرهای زیارتی و مسابقات ورزشی و ۵۰ درصد حق بیمه تکمیلی به بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

عزیزخانی گفت: در بخش بخشودگی جرایم، ۳۴۰ مرکز تولیدی در استان با ۱۲/۵ میلیارد تومان از این طرح استفاده کرده‌اند.

کد خبر: 68372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =