طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به صورت موقت تحویل شد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر سازمان تامین‌اجتماعی برای ارائه خدمات درمانی به شهروندان به صورت موقت تحویل شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباس گودرزی با بیان اینکه این طرح بیمارستانی پس از رفع نواقص و نصب کامل تجهیزات به صورت رسمی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد گفت: همچنین این پروژه با پیگیری‌های مستمر و مساعدت سازمان تامین‌اجتماعی کشور با وجود تمام موانع مالی و مشکلات متعدد تکمیل شده و پس از انجام مراحل قانونی تحویل نهایی و بهره‌برداری خواهد شد.

وی از تحویل حدود ۵۰ کانتینر تجهیزات به بیمارستان خبر داد و افزود: طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد ظرفیت بیمارستان قبلی را به سه برابر ارتقاء می‌دهد و تمام استانداردهای درمانی را دارد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان کوثر یکی از ظرفیت‌های خوب برای درمان کارگران و بازنشستگان تامین‌اجتماعی و سایر مردم شهرستان بروجرد است گفت: بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد فرصت‌های شغلی خوبی در شهرستان ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: مساحت درمانی بیمارستان کوثر بروجرد از ۶ هزار به بیش از ۲۰ هزار مترمربع با تمام استانداردها افزایش خواهد یافت و این مرکز دارای CCU، ICU، NICU، تخت‌های ویژه زایمان، پنج بخش بستری و تخت‌های LDR است.

گودرزی با بیان اینکه با راه‌اندازی این طرح مردم بروجرد و بسیاری از مراجعان دیگر شهرها می‌توانند از خدمات این بیمارستان بهره‌مند شوند افزود: باید فضای خدمات‌رسانی بهداشت و درمان را افزایش دهیم تا با این افزایش خدمات‌رسانی موجب افزایش رضایتمندی مراجعان شویم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای آموزشی کردن بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین راه‌اندازی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال انجام است که امیدواریم با مساعدت‌های مسئولان وزارت بهداشت این مهم محقق شود.

کد خبر: 65922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =