ارائه خدمات درمانی تامین‌اجتماعی به بیش از ۷ هزار زائر در مرزهای چذابه و شلمچه

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان از مراجعه بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر برای دریافت خدمات درمانی به مواکب درمانی مستقر در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه از ابتدای طرح درمانی مراسم راهپیمایی اربعین امسال خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان، هدایت‌اله عبدی‌زاده در این باره گفت: از ساعت ۸ صبح روز یکم شهریور لغایت پایان مراسم اربعین، ۷ هزار و ۸۹۵ نفر برای دریافت خدمات درمانی به مواکب درمانی متعلق به سازمان تامین‌اجتماعی تامین‌اجتماعی مستقر در پایانه مرزی چذابه و شلمچه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۵ نفر از اتباع خارجی (پاکستانی و افغانستانی) مورد پذیرش و درمان قرار گرفتند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان بیشترین علت مراجعه به مواکب درمانی را گرمازدگی بیان کرد و گفت: بیماری‌های تنفسی، گوارشی، قلبی و تروما نیز بیشترین مراجعه را داشتند.

عبدی‌زاده با تقدیر از زحمات همه کسانی که در فرآیند درمان زائران نقش‌آفرینی کردند، گفت: ۱۱ تیم درمانی از استان‌های معین خوزستان شامل مدیریت‌ درمان استان‌های تهران، قم، یزد، سمنان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اصفهان و لرستان در کنار چهار تیم درمانی از شهرهای مختلف استان خوزستان به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت‌رسانی کردند.

۱۳۳ نفر کادر درمانی شامل پزشک، پرستار، بهیار و دارویار با پشتیبانی بیش از ۹۰ نفر در این مواکب همکاری داشتند.

کد خبر: 63867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =