راه‌یابی ۱۳ جوان ماهر خراسان شمالی به مرحله کشوری مسابقات مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی از راه‌یابی ۱۳ جوان ماهر استان به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازایرنا، مهدی رحمدل گفت: مسابقات ملی مهارت هر سال با هدف ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، معرفی ظرفیت‌های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و شناسایی نقاط ضعف و برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های مهارت و کشف استعدادهای حرفه‌ای می‌شود و این رقابت‌ها، مقدماتی مسابقات جهانی مهارت ۲۰۲۴ لیون فرانسه است.

وی افزود: رقابت‌های مرحله نخست بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در خراسان شمالی با حضور ۳۱ مرد و ۱۴ زن در مردادماه برگزار شد و ۱۳ نفر به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی افزود: علی تمدن در رشته طراحی و توسعه وب، مهرداد شیروانی در رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت، دانیال قاسمی و محمد عبدی در رشته مکاترونیک و علیرضا علی‌آبادی در رشته صافکاری خودرو به رقابت های ملی راه یافتند.

وی بیان کرد: همچنین علی منصورین در رشته جوشکاری، ابوالفضل رضایی در رشته فناوری اتومبیل، سوسن باغچقی در رشته خیاطی، صادق دریافتی در رشته ماشین‌آلات سنگین، امیرمحمد تارا در رشته آرایشگر مردانه، مجتبی تقی‌پور در رشته تاسیسات الکتریکی، احمدرضا جاودانی بیرجند در رشته تراش و پوریا آرین در رشته گرافیک به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

کد خبر: 63699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =